Det der med ikke at sove ude..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

424 visninger
6 svar
0 synes godt om
11. februar 2012

Nea85

når temperaturen er under -10 grader.
Må man godt lægge dem til at sove i et værelse, hvor vinduet er åbent? Der bliver nemlig også ret koldt, så jeg blev helt i tvivl..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. februar 2012

modesty

Har du ikke et termometer? Så kan du jo bare tjekke hvor koldt det bliver. 

Men det ser da ikke ud som om det kommer bare i nærheden af minus 10 den næste uges tid (i dagtimerne).

Anmeld

11. februar 2012

L&V

Nea85 skriver:

når temperaturen er under -10 grader.
Må man godt lægge dem til at sove i et værelse, hvor vinduet er åbent? Der bliver nemlig også ret koldt, så jeg blev helt i tvivl..

Det med de -10 handler ikke om kulde men om vind, du kan altid pakke børnene ind så de ligger lunt. Det handler om vind som deres lunger ikke er modne nok til at klare når de er så små

Anmeld

11. februar 2012

Nea85

modesty skriver:

Har du ikke et termometer? Så kan du jo bare tjekke hvor koldt det bliver. 

Men det ser da ikke ud som om det kommer bare i nærheden af minus 10 den næste uges tid (i dagtimerne).

Jeg ville lægge hende ud omkring kl. 9, og der stod temperaturen på -12,6..
Problemet er lidt at hun er rigtig svær at lægge til at sove inde, men jeg lagde hende i barnevognen godt pakket ind, og da hun sov kort efter, bar jeg hende ind i seng

Anmeld

11. februar 2012

modesty

Jeg ville lægge hende ud omkring kl. 9, og der stod temperaturen på -12,6..
Problemet er lidt at hun er rigtig svær at lægge til at sove inde, men jeg lagde hende i barnevognen godt pakket ind, og da hun sov kort efter, bar jeg hende ind i seng

Shit, det var koldt! Her i min del af landet hed den - 3. 

M.h.t. det dér med - 10... Altså, det er jo den luft de indånder der ikke må være lavere end - 10, da det kan være dårligt for lungerne. Men jeg har en ret præcis temperaturmåler i min babyalarm, og den har ikke været under 2 plusgrader i vognen, og da målte temperaturen udenfor vognen - 7. Så der er altså en del graders forskel på udenfor og indeni vognen.

Anmeld

11. februar 2012

KLN

Jeg har en babyalarm med termometer , som jeg ligger i barnevognen, tæt ved hendes hovede, så kan jeg altid holde øje med om det bliver for koldt for hende. Men selvom det er rigtig koldt udenfor, så bliver der aldrig koldere end + 8 grader i vognen.

Anmeld

12. februar 2012

Nea85

modesty skriver:

Shit, det var koldt! Her i min del af landet hed den - 3. 

M.h.t. det dér med - 10... Altså, det er jo den luft de indånder der ikke må være lavere end - 10, da det kan være dårligt for lungerne. Men jeg har en ret præcis temperaturmåler i min babyalarm, og den har ikke været under 2 plusgrader i vognen, og da målte temperaturen udenfor vognen - 7. Så der er altså en del graders forskel på udenfor og indeni vognen.

Selvom det normalt ikke anbefales pga. dårlig luftcirkulation, hænger jeg også altid en stofble foran kalechen i denne kolde tid, så luften ikke er så kold derinde. Men jeg er glad for at høre, at temperaturen i jeres andres barnevogne aldrig bliver så lav som temperaturen udenfor.
Jeg har desværre ikke termometer i min babyalarm..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.