Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
har snart googlet jeg ved ikke hvor mange sider og kan bare ikke finde opskriften på gum paste! jeg vil så gerne lave nogen roser til de fondant kager som jeg laver kan bare ikke finde nogen opskrifter
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Frøken Christiansen skriver: har snart googlet jeg ved ikke hvor mange sider og kan bare ikke finde opskriften på gum paste! jeg vil så gerne lave nogen roser til de fondant kager som jeg laver kan bare ikke finde nogen opskrifter
op
Har du kigget under kageklubben herinde? så vidt jeg husker er gum paste nogenlunde det samme som sugar paste bare med noget mere af det man kan lave 'spiseligt lim' af.
Gav det mening??
nettemor skriver: Har du kigget under kageklubben herinde? så vidt jeg husker er gum paste nogenlunde det samme som sugar paste bare med noget mere af det man kan lave 'spiseligt lim' af. Gav det mening??
kan ikke finde noget inde på kage klubben
Frøken Christiansen skriver: kan ikke finde noget inde på kage klubben
Hvis du kigger i kagehæftet som Mariamiss har lavet og så finder opskriften på sugarpaste. Mener den er på side 40. Ellers er der jo også opskriften på MMF som du kan bruge.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128