HJÆLP MIG: hvem får tilskud til vuggestue?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.693 visninger
8 svar
0 synes godt om
10. februar 2012

bvn

Hej allesammen....

Håber i kan hjælpe mig.

kan man få tilskud til vuggestuen?

er det bestemt pris hvor meget mand og mig tjener ellers hvad?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. februar 2012

BetonSlotsPrinsesserne

bvn skriver:

Hej allesammen....

Håber i kan hjælpe mig.

kan man få tilskud til vuggestuen?

er det bestemt pris hvor meget mand og mig tjener ellers hvad?

Alle kan søge økonomisk friplads. Også i vuggestue..
Det vil ved kommunen blive udregnet hvor meget støtte i kan få, jo mindre i tjener over max beløbet til støtte

Anmeld

11. februar 2012

bvn

okay, men er det allesammen får tilskud ellers kun dem så ikke tjene penge nok om året?

Anmeld

11. februar 2012

BetonSlotsPrinsesserne

bvn skriver:

okay, men er det allesammen får tilskud ellers kun dem så ikke tjene penge nok om året?

Der er en max, ved ikk hvad det er. Men ud fra jeres årsindkomst til sammen vil det blive udregnet

Anmeld

11. februar 2012

bvn

indtægt er det med skat ellers før skat, jeg har glemt...

Anmeld

11. februar 2012

trunte89

Fandt en beregning på borger.dk hvor du kan se hvad I skal betale.

Det er jeres samlede indtægt før skal I skal tage.

http://www.uvm.dk/Uddannelser-og-dagtilbud/Dagtilb udsomraadet/~/media/UVM/Filer/Udd/Dagtilbud/111102 %20Fripladsskala%20pr%201%20januar%202012%20bilag. ashx

Anmeld

11. februar 2012

Rsa

Jeg ved ikke om der er forskelle i, hvilken kommune man bor i, mhervard jeg harklædt mig frem til - undersøgte det selv, da vores datter skulle starte i vuggestue. Så kan man få tilskud, hvis den samlede års indkomst i husstanden er under 120.000, og det er før skat.... 

Hvis I har det, får I tildelt x antal procentdel friplads, der beregnes ud fra jeres samlede indkomst. 

Anmeld

11. februar 2012

Nettemor

Rsa skriver:

Jeg ved ikke om der er forskelle i, hvilken kommune man bor i, mhervard jeg harklædt mig frem til - undersøgte det selv, da vores datter skulle starte i vuggestue. Så kan man få tilskud, hvis den samlede års indkomst i husstanden er under 120.000, og det er før skat.... 

Hvis I har det, får I tildelt x antal procentdel friplads, der beregnes ud fra jeres samlede indkomst. 

det er meget lavt. er du sikker på det ikke er ved det beløb man kan få fuld friplads?

I viborg er det sådan at hvis man tjener under 460.000 før skat i husstanden kan man få noget friplads. Vi er begge 2 på dagpenge og har derfor ca 400.000 før skat om året og vi får ca 300 kr i friplads om måneden

Anmeld

11. februar 2012

Nettemor

Viborg har faktisk sådan en side hvor man kan indtaste sine oplysninger og derved se prisen (men der er jo nok pris forskel mellem kommunerne) og den kan man se her

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.