Trist

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

472 visninger
7 svar
0 synes godt om
10. februar 2012

Anonym trådstarter

Ja syntes det er trist at tænke på min fremtid. Hvor ender jeg henne, er der en plads til mig . Skal i arbejdsprøvning, men kommunen kan ikke finde et egnet sted. Nu er der " opfundet " en stilling til mig inden for et område jeg aldrig har været før. Og på ingen måde ville kunne få arbejde med bagefter.

Ville give min højre arm for at kunne vende tilbage på arbejdsmarked. For hold da op hvor kan det være svært, at være i denne position.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. februar 2012

2721

Anonym skriver:

Ja syntes det er trist at tænke på min fremtid. Hvor ender jeg henne, er der en plads til mig . Skal i arbejdsprøvning, men kommunen kan ikke finde et egnet sted. Nu er der " opfundet " en stilling til mig inden for et område jeg aldrig har været før. Og på ingen måde ville kunne få arbejde med bagefter.

Ville give min højre arm for at kunne vende tilbage på arbejdsmarked. For hold da op hvor kan det være svært, at være i denne position.

Det lyder ikke særlig sjovt, hvad skyldes at du skal i arbejdes prøvning og hvad er deres argument for at opfinde en stilling til dig??

Er det bare for at kunne arbejdes prøve dig?

Du fortjener et kæmpe

Anmeld

10. februar 2012

Anonym trådstarter

Puslingen skriver:

Det lyder ikke særlig sjovt, hvad skyldes at du skal i arbejdes prøvning og hvad er deres argument for at opfinde en stilling til dig??

Er det bare for at kunne arbejdes prøve dig?

Du fortjener et kæmpe

Jobkonsulenten vil have mig afprøvet indenfor et fagområde, men der er ingen praktikpladser. Så man har lavet en i deres egen afdeling.

Anmeld

10. februar 2012

2721

Anonym skriver:

Jobkonsulenten vil have mig afprøvet indenfor et fagområde, men der er ingen praktikpladser. Så man har lavet en i deres egen afdeling.

Øv, sikke noget møg

Anmeld

10. februar 2012

Anonym trådstarter

Puslingen skriver:

Øv, sikke noget møg

Tak

Anmeld

10. februar 2012

anja89

Anonym skriver:

Vil lige sende dig et stort
Jeg kender godt den måde du har det på, jeg er selv i arbejds prøvning for tiden og at gå i uvished, uden at vide om man er inde eller ude er ikke rar.

Håber alt kommer til at gå godt for dig

Anmeld

10. februar 2012

Anonym trådstarter

anja89 skriver:

Vil lige sende dig et stort
Jeg kender godt den måde du har det på, jeg er selv i arbejds prøvning for tiden og at gå i uvished, uden at vide om man er inde eller ude er ikke rar.

Håber alt kommer til at gå godt for dig

Mange tak , nej det er bestemt ikke sjovt. Er så trist over at være i denne situation , ville ønske det anderledes. 

I lige måde, håber det bedste for dig  Hvor længe har du været i arbejdsprøvning ?? Og er det den første 

Anmeld

11. februar 2012

anja89

Anonym skriver:

Mange tak , nej det er bestemt ikke sjovt. Er så trist over at være i denne situation , ville ønske det anderledes. 

I lige måde, håber det bedste for dig  Hvor længe har du været i arbejdsprøvning ?? Og er det den første 

Den strækker sig over ca 3 måneder men er andet sted jeg er udenyt og det slutter her til marts

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.