htc wildfire s

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. februar 2012

B&J

Bondefruen skriver:

Så den super og tager hammerende gode billeder

uhh plus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. februar 2012

.....

B&J skriver:

jamen det lyder jo super....

ja nemlig den kan rimelig meget som den skal og det er fordi jeg skal også kunne spille lidt på den og det kan jeg ikke på den jeg har nu den er for lille

Hæhæ, var det ikke dig der skrev om en sony ericsson xperia?

Jeg synes hvertfald at det er en god erstatning til iphone, selvom jeg selv har iphone, men er også lidt nørd, når det komer til mobil og udseende på den

Anmeld

10. februar 2012

Tina&Laura

B&J skriver:

hvad syntes du om den mobil..????

Jeg har en - i lalla ;-)
Og jeg er rigtig glad for den, det eneste man skal huske er at opdatere den, men den siger selv til og det er ganske enkelt. 

Anmeld

10. februar 2012

B&J

Strawberry skriver:

Hæhæ, var det ikke dig der skrev om en sony ericsson xperia?

Jeg synes hvertfald at det er en god erstatning til iphone, selvom jeg selv har iphone, men er også lidt nørd, når det komer til mobil og udseende på den

ihihihhhi ja jeg går også altid efter udseenet også min kæreste husk nu hvad den kan og ikke kan øhhh ja jo

jo jeg har en sony jeg vil have en der er større og kan spille på den og som ikke går ud når jeg skal trykke på et nr mens jeg snakker

Anmeld

10. februar 2012

B&J

Tina&Laura skriver:

Jeg har en - i lalla ;-)
Og jeg er rigtig glad for den, det eneste man skal huske er at opdatere den, men den siger selv til og det er ganske enkelt. 

jamen så er det jo den jeg skal have

Anmeld

10. februar 2012

.....

B&J skriver:

ihihihhhi ja jeg går også altid efter udseenet også min kæreste husk nu hvad den kan og ikke kan øhhh ja jo

jo jeg har en sony jeg vil have en der er større og kan spille på den og som ikke går ud når jeg skal trykke på et nr mens jeg snakker

hæhæ, typisk fyre . Min kæreste siger altid "Skal du nu skifte mobil IGEN?! " haha . Skifter den nok hver 2. år pga det ene og det andet..men tror min iphone holder i længere tid

Men ja, kan jeg godt forstå. Jeg havde også en xperia, og havde helt glemt at jeg kunne få app's før jeg købte min iphone

Anmeld

10. februar 2012

Malthes mor

Har den og er efter laaaaaaang tid blevet glad for den. Hjælp da jeg fik ændret tastaturet til at være som på min gamle telefon. Så nu går det dejligt stærkt med at sms.

Anmeld

11. februar 2012

B&J

Strawberry skriver:

hæhæ, typisk fyre . Min kæreste siger altid "Skal du nu skifte mobil IGEN?! " haha . Skifter den nok hver 2. år pga det ene og det andet..men tror min iphone holder i længere tid

Men ja, kan jeg godt forstå. Jeg havde også en xperia, og havde helt glemt at jeg kunne få app's før jeg købte min iphone

hihiihihihih jaa typisk de mænd

ja der er også en masse når jeg får en ny mobil se hvad den kan se se og min kæreste det ved jeg da hihihhii

Anmeld

11. februar 2012

B&J

Malthes mor skriver:

Har den og er efter laaaaaaang tid blevet glad for den. Hjælp da jeg fik ændret tastaturet til at være som på min gamle telefon. Så nu går det dejligt stærkt med at sms.

super lækkert så må jeg se om jeg kan med at skrive sms på den ene eller anden måde

Anmeld

11. februar 2012

.....

B&J skriver:

hihiihihihih jaa typisk de mænd

ja der er også en masse når jeg får en ny mobil se hvad den kan se se og min kæreste det ved jeg da hihihhii

Hahaha . Vi kan undskylde os med at vi ikke er lige så tekniske som dem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.