Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hejsa. Håber nogen er jer kloge piger kan give et svar. Har en stedsøn, som lige er dumpet sin SRP (studieretningsprojekt 3. års HHX). Manden og jeg snakkede om hvad betydning det får ud over at det kommer eksamensbeviset? Kan han få sin hue til sommer?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
hmm så vidt jeg husker svarer srpén til hféns SSO.. hvilket betyder at han godt kan bestå samlet, men at han self ikke skal dumpe alt for mange fag udover denne eksamen
Anonym skriver: Hejsa. Håber nogen er jer kloge piger kan give et svar. Har en stedsøn, som lige er dumpet sin SRP (studieretningsprojekt 3. års HHX). Manden og jeg snakkede om hvad betydning det får ud over at det kommer eksamensbeviset? Kan han få sin hue til sommer?
Det kan han - men han skal bestå gennemsnittet af alle hans karakterer - både års- og eksamens.
jydeinden skriver: hmm så vidt jeg husker svarer srpén til hféns SSO.. hvilket betyder at han godt kan bestå samlet, men at han self ikke skal dumpe alt for mange fag udover denne eksamen
Okay. det skal nok passe at det er det samme... Er glad for at han hvis han består de andre eksamner kan få hans hat... Den betyder meget for ham...
Mette. skriver: Det kan han - men han skal bestå gennemsnittet af alle hans karakterer - både års- og eksamens.
Tak for svar. Det er jeg glad for...
Anonym skriver: Tak for svar. Det er jeg glad for...
Jeg har selv gået på HHX, og der var også en i min klasse som ikke bestod den. Heldigvis gik det samlet.
Jeg håber han består det andet, så han alligevel kan få sin hat.
Mette. skriver: Jeg har selv gået på HHX, og der var også en i min klasse som ikke bestod den. Heldigvis gik det samlet. Jeg håber han består det andet, så han alligevel kan få sin hat.
Det håber jeg også... Han er temmelig nedtrygt lige nu...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128