Dumpet srp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18.899 visninger
6 svar
0 synes godt om
10. februar 2012

Anonym trådstarter

Hejsa. Håber nogen er jer kloge piger kan give et svar. Har en stedsøn, som lige er dumpet sin SRP (studieretningsprojekt 3. års HHX). Manden og jeg snakkede om hvad betydning det får ud over at det kommer eksamensbeviset? Kan han få sin hue til sommer?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. februar 2012

jydeinden

hmm så vidt jeg husker svarer srpén til hféns SSO.. hvilket betyder at han godt kan bestå samlet, men at han self ikke skal dumpe alt for mange fag udover denne eksamen

Anmeld

10. februar 2012

Mette.

Anonym skriver:

Hejsa. Håber nogen er jer kloge piger kan give et svar. Har en stedsøn, som lige er dumpet sin SRP (studieretningsprojekt 3. års HHX). Manden og jeg snakkede om hvad betydning det får ud over at det kommer eksamensbeviset? Kan han få sin hue til sommer?

Det kan han - men han skal bestå gennemsnittet af alle hans karakterer - både års- og eksamens.

Anmeld

10. februar 2012

Anonym trådstarter

jydeinden skriver:

hmm så vidt jeg husker svarer srpén til hféns SSO.. hvilket betyder at han godt kan bestå samlet, men at han self ikke skal dumpe alt for mange fag udover denne eksamen

Okay. det skal nok passe at det er det samme... Er glad for at han hvis han består de andre eksamner kan få hans hat... Den betyder meget for ham...

Anmeld

10. februar 2012

Anonym trådstarter

Mette. skriver:

Det kan han - men han skal bestå gennemsnittet af alle hans karakterer - både års- og eksamens.

Tak for svar. Det er jeg glad for...

Anmeld

10. februar 2012

Mette.

Anonym skriver:

Tak for svar. Det er jeg glad for...

Jeg har selv gået på HHX, og der var også en i min klasse som ikke bestod den. Heldigvis gik det samlet.

Jeg håber han består det andet, så han alligevel kan få sin hat.

Anmeld

10. februar 2012

Anonym trådstarter

Mette. skriver:

Jeg har selv gået på HHX, og der var også en i min klasse som ikke bestod den. Heldigvis gik det samlet.

Jeg håber han består det andet, så han alligevel kan få sin hat.

Det håber jeg også... Han er temmelig nedtrygt lige nu...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.