Ægløsning før tid ivf hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.521 visninger
5 svar
0 synes godt om
10. februar 2012

Tanas

Jeg er igang med mit første IVF forsøg, kort protokol og har været på puregon siden tirsdag aften. Dosis 225 enh. Har været træt og været øm og har ikke kunne så meget.

I dag har jeg så haft menses smerter og meget ondt hen over lænden og har faktisk bare ligget i sengen det meste af dagen.

For et par timer siden hyggede jeg mig lidt med manden ( det var lang tid siden og jeg trængte til lidt.....Øh.....nærværd

Nu her da jeg går ned og tisser kan jeg se at mit udflåd er meget ægløsnings-agtigt og jeg har ikke ondt mere ( har så heller ikke været oppe ret længe ) men hvad gør jeg ( udover at gå i panik?? Jeg skal scannes imorgen

HILFE

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. februar 2012

Tanas

orv og jeg skal starte på orgalutran imorgen

Anmeld

11. februar 2012

tarkoflen

Jeg var lige på Skejby i går efter at havet FSH hormoner i 8 dage, der spurgte de om jeg havde ondt og meget udflåd, det havde jeg lidt, men åbenbart ikke nok, for mine æg var ikke modne nok endnu, så jeg tror det er ganske normalt tror ikke det er muligt at få ægløsning før tid, hvis du har taget hormonerne på det rigtige tidspunkt! Så skal de nok sørge for at styre det! Rigtig meget held og lykke med projektet...

Anmeld

11. februar 2012

l.kjoeller

Du kan ikke regne med hvordan din krop plejer at føles når du får hormoner. Bar rolig er helt sikker på dine æg vokser fint og sidder hvor de skal. Havde selv samme følelse og det gik ganske fint

Anmeld

11. februar 2012

Tanas

Tak skal I have. Der var heldigvis heller ikke noget. Havde ca 12 ægblære i alt på mellem 5 og 13 mm og skal scannes igen tirsdag

Anmeld

11. februar 2012

pussekat

tarkoflen skriver:

Jeg var lige på Skejby i går efter at havet FSH hormoner i 8 dage, der spurgte de om jeg havde ondt og meget udflåd, det havde jeg lidt, men åbenbart ikke nok, for mine æg var ikke modne nok endnu, så jeg tror det er ganske normalt tror ikke det er muligt at få ægløsning før tid, hvis du har taget hormonerne på det rigtige tidspunkt! Så skal de nok sørge for at styre det! Rigtig meget held og lykke med projektet...

hejsa

man kan godt få ægløsning selv om man er på  hormonerne  skriv samme med en som lige her prøve det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.