Lidt info til alle jer der er på barsel.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.027 visninger
10 svar
0 synes godt om
10. februar 2012

Lene76

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. februar 2012

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Lene76 skriver:

http://www.youtube.com/user/foaaarhus?feature=mhee#p/u/0/BnnCSncXlVE

Ej, hvor ufedt - det er bare ikke i orden

Anmeld

10. februar 2012

anynom

Altså den er sgu selvforskyldt. Beklager, men det ér jo hendes pligt at finde ud af det.

Jeg har tjekket kommunens regler igennem grundigt inden jeg gik på barsel, det er da mit eget ansvar.

Anmeld

10. februar 2012

Valle81

JulieWH skriver:

Altså den er sgu selvforskyldt. Beklager, men det ér jo hendes pligt at finde ud af det.

Jeg har tjekket kommunens regler igennem grundigt inden jeg gik på barsel, det er da mit eget ansvar.

Jeg er altså enig med dig, og på mine udbetalingsspecifikationer står et faktisk også på bagsiden.

Christina

Anmeld

10. februar 2012

EnGodMor

Jeg vil os mene, at ligemeget hvad og hvem der står for tingene......så har man sgu os selv pligt til og holde øje med sine ting løbende.........

Så det er i min verden os selvforskyldt. Man holder sgu selv øje med sine ting ligemeget hvad.

Anmeld

10. februar 2012

Valle81

Det undrer mig også at hun ikke selv har kunnet se det på hendes udbetalinger en uges basrselsdagpenge ligger på omkring 4000 kroner for en uge og det er enten 4 ugers udbetalinger eller 5 ugers og så lidt skat.

Så kan det jo hurtig ses om man får for meget udbetalt:0) sorry

Anmeld

10. februar 2012

Clisolka

engodmor skriver:

Jeg vil os mene, at ligemeget hvad og hvem der står for tingene......så har man sgu os selv pligt til og holde øje med sine ting løbende.........

Så det er i min verden os selvforskyldt. Man holder sgu selv øje med sine ting ligemeget hvad.

Der er jeg enig 

Anmeld

10. februar 2012

Lene76

der er bare sådan at det står med stor fed skrift på det papir der blev udfyldt at abejdesgiverene ska sende oplysningerne videre.....

det med dagpengene pr er er sådan at man som dp har en arbejdsuge på 48 timer får man noget der hedder max dagpenge hvilket er høje end normalt og mere en 5000 mindre end en normal løn...  men dejligt at i er så mange der har styr på det herinde......

Anmeld

10. februar 2012

BetonSlotsPrinsesserne

Det er bare SÅ meget typisk en kommune!!! Ejh hvor kan jeg dog blive tosset!

Og stakkels Hende, og andre det går udover..

Anmeld

11. februar 2012

EnGodMor

Babymor2010 skriver:

Der er jeg enig 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.