Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Nitz - <3 David skriver: - du kan ikke overføre det via bluetooth? Det plejer jeg at gøre når det kun lige er et par billeder
- du kan ikke overføre det via bluetooth? Det plejer jeg at gøre når det kun lige er et par billeder
Ups, jeg mener at jeg ikke kan ligge billeder herind, fra mobil .. Og mit bluetooth virker ikke i min computer
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
MajaBaby skriver: Ups, jeg mener at jeg ikke kan ligge billeder herind, fra mobil .. Og mit bluetooth virker ikke i min computer
Nitz - <3 David skriver: Havde længe undret mig over hvordan folk kunne ta billeder af deres skærm på mobilen.. Men så kom jeg i tanke om at det nok var noget screet shot.. Så syns jeg lige det ku være sjovt at se hvordan andres mobiler ser ud Kom frisk tøser
Havde længe undret mig over hvordan folk kunne ta billeder af deres skærm på mobilen.. Men så kom jeg i tanke om at det nok var noget screet shot.. Så syns jeg lige det ku være sjovt at se hvordan andres mobiler ser ud Kom frisk tøser
4kløver skriver: Her er min. Lidt kedelig..
Her er min. Lidt kedelig..
Nitz - <3 David skriver: Du kan hente en app der hedder "screenshot UX Trail" Den er gratis.. der står godt nok at den ikke virker på alle mobil modeller.. Men den virker på min
Du kan hente en app der hedder "screenshot UX Trail" Den er gratis.. der står godt nok at den ikke virker på alle mobil modeller.. Men den virker på min
Ok! Tak! Jeg skal se om det virker på min så..
LunaLykke skriver: Er lige nysgerrig, hvilken HTC telefon har du ? Din baggrund er super flot med den lyserøde baggrund og så to billeder. Det vil jeg ogs ha
Er lige nysgerrig, hvilken HTC telefon har du ? Din baggrund er super flot med den lyserøde baggrund og så to billeder. Det vil jeg ogs ha
Hvordan har du lavet den der blandet mappe?
Jeg holder bare fingeren nede på en af app'sne til den begynder at ryste og så trækker jeg den over i en anden App som så danner en ny mappe
Loa skriver: Jeg holder bare fingeren nede på en af app'sne til den begynder at ryste og så trækker jeg den over i en anden App som så danner en ny mappe
Hvordan tager man det på iphone?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128