Nej nej nej :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. februar 2012

TbCp

Frk.S skriver:

Åh nej, altså!

Jeg krydser virkelig alt hvad krydes kan for at i snart skal møde noget medgang (og kun medgang derfra).

Hvor er det synd for jer - og for Mikkel.

De bedste tanker herfra.

Tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. februar 2012

Moar2012

TbCp skriver:

Ja meget træls
Desværre er der jo flere ting oveni ved Mikkel Det er vist 5 eller 6 gang han skal opereres nu

Ja det er synd for den lille mand:-( føler med jer. At have et barn som skal opereres er ikke sjovt på nogen måde.. Men hvis i skal indlægges på 4053 kan det være vi ses.. Vi render lidt frem og tilbage da min piges lever heller ikke har det så godt for tiden:-(

Anmeld

10. februar 2012

Kløver

ØV hvor er jeg ked af at høre dette, det fortjener i bare slet ikke. Synes ikke det er fair og Håber det bliver det sidste i skal slås med

Kæmpe kæmpe kæmpe kram herfra

Anmeld

10. februar 2012

Chalala85

TbCp skriver:

Synes snart han har været nok igennem

Det synes jeg bestemt også han har.  for det er sidste omgang så i kan få lidt ro og nyde det hele istedet.

Anmeld

10. februar 2012

jydeinden

TbCp skriver:

Mikkels leverbiopsi var ikke god, så i morgen bliver vi overflyttet til Rigshospitalet

http://miraklerne.blogspot.com/2012/02/advarsel-et-indlg-med-mange-bandeord.html

øv da.. stakkels lille pus

håber han snart får det bedre

Anmeld

10. februar 2012

TbCp

Moar2012 skriver:

Ja det er synd for den lille mand:-( føler med jer. At have et barn som skal opereres er ikke sjovt på nogen måde.. Men hvis i skal indlægges på 4053 kan det være vi ses.. Vi render lidt frem og tilbage da min piges lever heller ikke har det så godt for tiden:-(

Det skal vi .. så bare kig efter hende der ligner en hængt kat!

Anmeld

10. februar 2012

TbCp

Maja84 skriver:

ØV hvor er jeg ked af at høre dette, det fortjener i bare slet ikke. Synes ikke det er fair og Håber det bliver det sidste i skal slås med

Kæmpe kæmpe kæmpe kram herfra

Tak det håber jeg godt nok også

Anmeld

10. februar 2012

TbCp

Chalala85 skriver:

Det synes jeg bestemt også han har.  for det er sidste omgang så i kan få lidt ro og nyde det hele istedet.

Tak

Anmeld

10. februar 2012

TbCp

jydeinden skriver:

øv da.. stakkels lille pus

håber han snart får det bedre

Tak

Anmeld

10. februar 2012

Nitz - <3 David

Åh nej dog!

Hvor er det altså bare træls at i, og ikke mindst Mikkel, skal igennem alt det.. Håber inderligt at han snart er total fri for alt det..
Især operationer.. Puha, mig som bare fik det dårligt når lægerne skulle ligge drop i Davids lille hånd ;( jeg ku græde hvergang de stak i ham.. ¨Sådan noget skulle de jo ikke starte livet med.. Men han er en lille fighter, så han skal nok klare det hele i stiv arm..

Masser tanker og håb om en bedring SNART her fra til jer!

Kæmpe kram!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.