Kvalme og Hedeture...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.160 visninger
9 svar
0 synes godt om
10. februar 2012

Camillos

Nørj, jeg har haft kvalme i 3 dage nu on/off. Og idag på jobbet fik jeg simpelthen hedeture, sidder lige nu i lejligheden med vinduerne på FULD UDBLÆSNING I TSHIRT og fryser ikke overhovedet! 

Mine bryster var ømme her for 14 dage siden, det forsvandt så et par dage, men er nu KOMMMET IGEN! 

Det skal lige siges jeg overhovedet ikke kender min cyklus endnu Pga PCO. 

Men idag er det 28 dage siden min menstrations første dag! 

Jeg har en aftale med min gyn hvis jeg går over 33 dage skal jeg have taget en blodprøve på dag 34... 

JEG KAN IKKE VENTE! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. februar 2012

Miss Church

for at i snart for godt nyt 

Anmeld

10. februar 2012

Camillos

Miss Church skriver:

for at i snart for godt nyt 

Tak jeg synes bare der er LÆNGE TIL ..og manden er træt af jeg bruger oceaner af moneter på teste, når jeg alligevel skal have taget blodprøver! men altså 

Anmeld

10. februar 2012

Miss Church

Camillos skriver:

Tak jeg synes bare der er LÆNGE TIL ..og manden er træt af jeg bruger oceaner af moneter på teste, når jeg alligevel skal have taget blodprøver! men altså 

Kan sagtens forstå at du ikke kan vente! og kan godt forstå at du ikke kan lade være med at teste, men tror også at du skal passe på, så du ikke bliver skuffet for mange gange, for det kan jo godt være at den faktisk er der, men at der skal en blodprøve til for at vise det  

Du skal hvert fald have alt mulig held og lykke fra mig 

Anmeld

10. februar 2012

Camillos

Miss Church skriver:

Kan sagtens forstå at du ikke kan vente! og kan godt forstå at du ikke kan lade være med at teste, men tror også at du skal passe på, så du ikke bliver skuffet for mange gange, for det kan jo godt være at den faktisk er der, men at der skal en blodprøve til for at vise det  

Du skal hvert fald have alt mulig held og lykke fra mig 

Tak, jamen jeg tester skam ikke .. men IHH hvor jeg gerne ville ,  Ja det kan være den er der, det skal den være! har aldrig oplevet min krop SÅ DUM før, hvis den ikke er der. Jeg har trods alt været gravid 5 gange, så burde snart vide hvordan det er .. Argh.. 

Anmeld

10. februar 2012

christina92

Camillos skriver:

Nørj, jeg har haft kvalme i 3 dage nu on/off. Og idag på jobbet fik jeg simpelthen hedeture, sidder lige nu i lejligheden med vinduerne på FULD UDBLÆSNING I TSHIRT og fryser ikke overhovedet! 

Mine bryster var ømme her for 14 dage siden, det forsvandt så et par dage, men er nu KOMMMET IGEN! 

Det skal lige siges jeg overhovedet ikke kender min cyklus endnu Pga PCO. 

Men idag er det 28 dage siden min menstrations første dag! 

Jeg har en aftale med min gyn hvis jeg går over 33 dage skal jeg have taget en blodprøve på dag 34... 

JEG KAN IKKE VENTE! 

Jeg  for at det er fordi der er en lille spire!

Anmeld

10. februar 2012

Camillos

christina92 skriver:

Jeg  for at det er fordi der er en lille spire!

tak 

Anmeld

10. februar 2012

Miss Church

Camillos skriver:

Tak, jamen jeg tester skam ikke .. men IHH hvor jeg gerne ville ,  Ja det kan være den er der, det skal den være! har aldrig oplevet min krop SÅ DUM før, hvis den ikke er der. Jeg har trods alt været gravid 5 gange, så burde snart vide hvordan det er .. Argh.. 

Nårh så skal han ikke brokke sig 

Ja du må være øvet så. Men håber for jer, at du denne gang (hvis den er der), bliver ved med at være det i en 40 ugers tid  

Hvor er det spændende. Man må hvert fald sige, at du har symptomer som peger i den rigtige retning. 

Anmeld

10. februar 2012

Camillos

Miss Church skriver:

Nårh så skal han ikke brokke sig 

Ja du må være øvet så. Men håber for jer, at du denne gang (hvis den er der), bliver ved med at være det i en 40 ugers tid  

Hvor er det spændende. Man må hvert fald sige, at du har symptomer som peger i den rigtige retning. 

Ja jeg hader bare at symptomerne kan snyde ... Hvorfor kan jeg ikke bare være normal ? 

Nå det var nok galde.. håber på den er der... Jeg er godt nok noget ked af det idag..  synes jeg har meget let til tårer og irritation, jeg har brug for kæresten kommer og holder om mig, og så har han overarbejde! 

Anmeld

10. februar 2012

Miss Church

Camillos skriver:

Ja jeg hader bare at symptomerne kan snyde ... Hvorfor kan jeg ikke bare være normal ? 

Nå det var nok galde.. håber på den er der... Jeg er godt nok noget ked af det idag..  synes jeg har meget let til tårer og irritation, jeg har brug for kæresten kommer og holder om mig, og så har han overarbejde! 

Årh ven da  Kan sagtens forstå at det tager hårdt på dig. God du har en dejlig mand, som kan tage sig lidt af dig. Eller kan du jo altid skriver herinde Du er også meget velkommen til at skrive en privat besked til mig, hvis du har brug for at komme af med bekymringer 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.