Dagpleje og arbejdsløs..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

553 visninger
7 svar
0 synes godt om
10. februar 2012

MyLove E

Hej..

Nu er min søn startet i dagpleje og jeg er så startet som arbejdsløs. Han er lige startet i denne uge. Så jeg henter ham tidlig og det vil jeg også gøre i næste uge.

Jeg kan ikke rigtig finde ud af hvor længe han skal være der, når vi er færdig med at indkøre ham..

Hvad gør i andre der går arbejdesløse? Jeg kommer jo nok snart til at skulle på jobcenteret. men det er jo nok om formiddagen.
Skal jeg blive ved med at hente ham efter frokost eller skal han være der lidt længere??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. februar 2012

K&S

Tauf skriver:

Hej..

Nu er min søn startet i dagpleje og jeg er så startet som arbejdsløs. Han er lige startet i denne uge. Så jeg henter ham tidlig og det vil jeg også gøre i næste uge.

Jeg kan ikke rigtig finde ud af hvor længe han skal være der, når vi er færdig med at indkøre ham..

Hvad gør i andre der går arbejdesløse? Jeg kommer jo nok snart til at skulle på jobcenteret. men det er jo nok om formiddagen.
Skal jeg blive ved med at hente ham efter frokost eller skal han være der lidt længere??

Jeg går hjemme pga. sygemelding, men Anton er i DP fra 9-15 hver dag - de er ude om formiddagen, han sover fra 12 til ca. 14-14.30 og så hygger de med eftermiddagsmad mellem 14.30-15.00 :-) 

Anmeld

10. februar 2012

dorthemus

Jeg ville sige fra ca. 9 til 15 så har han nogle gode timer og er stadig frisk når du henter ham

Anmeld

10. februar 2012

Mille82

tja jeg er ikke arbejdsløs, men på barsel. Min store på 2½ er i dagpleje fra 8 - lidt i 12, han har ikke sovet i dagplejen siden jeg gik på barsel. Vi er meget aktive.

Anmeld

10. februar 2012

MyLove E

dorthemus skriver:

TJeg ville sige fra ca. 9 til 15 så har han nogle gode timer og er stadig frisk når du henter ham

Tak for dit svar det tro jeg at jeg så vil gøre.

Lige nu aflevere jeg kl 7.30 for så leger han lige lidt også kommer han ud og sove så de er klar til at tage ud omkring 9.30..

Anmeld

10. februar 2012

Silas&Mille

Jeg går hjemme på barsel og har gjort det al den tid Silas har gået i DP.

Han bliver afleveret 8:00-8:30 hver morgen og bliver hentet igen 15:30-16:00.

Nogle dage ville jeg da gerne hente ham tidligere, men han sover til middag fra omkring 12:15 til 15:00-15:30 så jeg vil ikke hente ham tidligere da det så bare går ud over hans middagslur

Holder jeg Silas hjemme en hel dag, kan jeg hurtigt mærke på ham at han keder sig og savner hans kammerater i DP'en, så jeg holder ham sjældent hjemme. 

Jeg synes du skal gøre op med dig selv hvad du føler er bedst for din søn. På et tidspunkt skal han jo nok være der i længere tid, når du kommer i arbejde, men indtil da kan du jo egentligt gøre som du vil

Anmeld

10. februar 2012

MyLove E

SilasMor skriver:

Jeg går hjemme på barsel og har gjort det al den tid Silas har gået i DP.

Han bliver afleveret 8:00-8:30 hver morgen og bliver hentet igen 15:30-16:00.

Nogle dage ville jeg da gerne hente ham tidligere, men han sover til middag fra omkring 12:15 til 15:00-15:30 så jeg vil ikke hente ham tidligere da det så bare går ud over hans middagslur

Holder jeg Silas hjemme en hel dag, kan jeg hurtigt mærke på ham at han keder sig og savner hans kammerater i DP'en, så jeg holder ham sjældent hjemme. 

Jeg synes du skal gøre op med dig selv hvad du føler er bedst for din søn. På et tidspunkt skal han jo nok være der i længere tid, når du kommer i arbejde, men indtil da kan du jo egentligt gøre som du vil

Mange tak for dit svar..

Anmeld

10. februar 2012

bullerbassen

Går sygemeldt , her bliver Silas afleveret imellem 8-9 alt efter hvordan jeg har det. Vi hygge ofte hjemme til 8.30 -45 .

Han bliver hentet kl 15.15-30 , før er han ikke klar pga middagslur.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.