nye sutter, meen :( :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

470 visninger
9 svar
0 synes godt om
10. februar 2012

Anonym trådstarter

Altså knægten er fyldt 6 måneder og jeg har købt nye sutter til ham, han tager ikk imod dem .. Vil helst ha sin gamle.. Hvad skal jeg gøre, må jeg vist vente lidt i nu? Hvordan tog jeres det mod de nye sutter ? / hvornår begyndte i at skifte..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. februar 2012

L&V

Anonym skriver:

Altså knægten er fyldt 6 måneder og jeg har købt nye sutter til ham, han tager ikk imod dem .. Vil helst ha sin gamle.. Hvad skal jeg gøre, må jeg vist vente lidt i nu? Hvordan tog jeres det mod de nye sutter ? / hvornår begyndte i at skifte..

Så ville jeg da bare bruge de andre hvis han er glad for dem Min datter har brugt mams flade sutter 6+ fra hun var 2 måneder det er de eneste hun vil ha så dem får hun..

Anmeld

10. februar 2012

Anonym trådstarter

Han bruger nu 0-6 måneder,. Har købt nu 6-18 måneder fra avent .. Men dem er han ikke så glad for ..

Anmeld

10. februar 2012

K&S

Anonym skriver:

Et det nyt mærke eller samme mærke bare større str.? 

Anmeld

10. februar 2012

L&V

Anonym skriver:

Han bruger nu 0-6 måneder,. Har købt nu 6-18 måneder fra avent .. Men dem er han ikke så glad for ..

Kan være han bare lige ska vende sig til dem men brug de andre til han syntes om de nye.. Helst ikke tvinge ham eller bruge dem når han er ked af det men måske tilbyde dem i løbet af dagen

Anmeld

10. februar 2012

Anonym trådstarter

K&S skriver:

Et det nyt mærke eller samme mærke bare større str.? 

Samme mærke, større størrelse

Anmeld

10. februar 2012

Anonym trådstarter

Månsson skriver:

Kan være han bare lige ska vende sig til dem men brug de andre til han syntes om de nye.. Helst ikke tvinge ham eller bruge dem når han er ked af det men måske tilbyde dem i løbet af dagen

Nej nej tvinger ham da ikke .. Gir ham i hånden så han selv putter den i munden som sin gamle men mod den nye kan han ikk lide at putte i munden men leger gerne med den ..

Anmeld

10. februar 2012

L&V

Anonym skriver:

Nej nej tvinger ham da ikke .. Gir ham i hånden så han selv putter den i munden som sin gamle men mod den nye kan han ikk lide at putte i munden men leger gerne med den ..

Så er det da bare det han ska Leg fremmer lyst Det tog en krig før vores pige overhovedet ville bruge hendes

Anmeld

10. februar 2012

Silas&Mille

Vi skiftede sutter til Silas da han begyndte at få mærker omkring munden af dem han havde som spæd.

Jeg har en fætter på snart 3 og han har hele tiden brugt sutter i str 0-6 mdr, han nægter simpelthen at tage andre, så min moster er bare fortsat med at købe den samme type sutter til ham.

Anmeld

10. februar 2012

Janni.

Jeg kom til at bestille navne sutter til Silas i en størrelse større end han var vant til..

Dem ville han ikke have i starten, men nu går det fint. Så der er håb forude.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.