Hvor langt i autostol?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

877 visninger
7 svar
0 synes godt om
10. februar 2012

Camulla

Hej alle i skønne quinder!

Jeg har lige et spørgsmål: Hvornår må baby køre i bil i længere tid end et kvarter ad gangen? Min lille søn bliver 4 uger på søndag og vi har ikke kørt særlig langt med ham endnu, men vil gerne køre med ham fra Aalborg til Skagen. Hvornår kan vi det? Det tager lidt over en time... Håber nogle kan hjælpe  

Mvh Camilla. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. februar 2012

L&V

Camulla skriver:

Jeg har lige et spørgsmål: Hvornår må baby køre i bil i længere tid end et kvarter ad gangen? Min lille søn bliver 4 uger på søndag og vi har ikke kørt særlig langt med ham endnu, men vil gerne køre med ham fra Aalborg til Skagen. Hvornår kan vi det? Det tager lidt over en time... Håber nogle kan hjælpe  

Mvh Camilla. 

Vi bor nær viborg og blev sendt til undersøgelse med vores datter til undersøgelse i ålborg og det er jo sygehuset der henviser en der.

Så de må jo ha ment det er okay og der var hun 1månede. Så længe det ikke er noget man gør hele tiden og måske lige holder en pause eller to så går det nok Ellers kan man leje en lift af en art som virker som autostol i babysam, ku være en ide

Anmeld

10. februar 2012

Nolle

Camulla skriver:

Mvh Camilla. 

Vi bor en time fra syghuset hvor jeg fødet så et par dage efter kørt vi bare hjem. Han sov hele turen.

Anmeld

10. februar 2012

Camulla

Månsson skriver:

Vi bor nær viborg og blev sendt til undersøgelse med vores datter til undersøgelse i ålborg og det er jo sygehuset der henviser en der.

Så de må jo ha ment det er okay og der var hun 1månede. Så længe det ikke er noget man gør hele tiden og måske lige holder en pause eller to så går det nok Ellers kan man leje en lift af en art som virker som autostol i babysam, ku være en ide

Tak for svar Nå, så kan det ikke vare længe før vi kan køre derop

Anmeld

10. februar 2012

L&V

Camulla skriver:

Tak for svar Nå, så kan det ikke vare længe før vi kan køre derop

Så lidt. 

Anmeld

10. februar 2012

Chris86

Sover barnet lader man det sove,men er det vågent så lad det få en pause fra autostolen Det var det vi fik at vide i sin tid.. (har familie i den anden ende af landet)...

Anmeld

11. februar 2012

KLN

Camulla skriver:

Mvh Camilla. 

Vi bor selv i Aalborg og min kærestes familie bor i Skagen. Første gang vi kørte derop var vores datter 5 uger. Min familie bor i Aarhus, og der kørte vi ned allerede efter 2 uger. Det var måske lidt tidligt, men tror det er okay, så længe man ikke køre turen hver dag. Det fik jeg hvert fald at vide af min SP.

Anmeld

11. februar 2012

De3Guldklumper

Camulla skriver:

Mvh Camilla. 

Vores den ældste var en uge da hun var med på en kører tur over 45 min. Selvfølgelig skal man tænke på de små men så længe man ikke tager sådan en tur hver,hveranden dag så sker der altså ikke noget ved det.

Hvis baby er vågen noget af turen så tag en pause hvis det passer jer bedst.

Begge vores familier bor længere væk og derfor har vores ofte haft en lang køre tur som helt små.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.