slet ingen på boligportal ?`

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.424 visninger
5 svar
0 synes godt om
10. februar 2012

Nadia Foged

kom nu folkens, er der slet ingen der har en bruger på boligportal, har fundet en lejlighed med have til mig og min datter, så vi begge kan få ordenligt værelse , men jeg kan ikke få nummeret til det
Det ville være en super fin lejlighed.

Anyone, håber nogen kan hjælpe. Kraam,

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. februar 2012

Michael healer

Nadia Foged skriver:

kom nu folkens, er der slet ingen der har en bruger på boligportal, har fundet en lejlighed med have til mig og min datter, så vi begge kan få ordenligt værelse , men jeg kan ikke få nummeret til det
Det ville være en super fin lejlighed.

Anyone, håber nogen kan hjælpe. Kraam,

Har du tjekket at den ikke er tilgængelig fra en anden hjemmeside, tit slår udlejer det op flere steder ?

Hvilken bolig er det, så skal jeg se om jeg kan hjælpe dig ?

Anmeld

17. februar 2012

Nadia Foged

Michael healer skriver:

Har du tjekket at den ikke er tilgængelig fra en anden hjemmeside, tit slår udlejer det op flere steder ?

Hvilken bolig er det, så skal jeg se om jeg kan hjælpe dig ?

www.boligportal.dk/lejebolig/3_værelses_lejlighed_Stenstrup_1095224.html :-)

Anmeld

17. februar 2012

Michael healer

Nadia Foged skriver:

www.boligportal.dk/lejebolig/3_værelses_lejlighed_Stenstrup_1095224.html :-)

Ok

jeg vil mene det er samme bolig som denne her

http://lejebolig.dk/boliger/105021/3v-lejlighed-i-5771-stenstrup-paa-60-kvm-dejlig-3-vaerelses-enderaekkehus.aspx

og der kan du få kontakt oplysninger for kun 19 kr, du skal bare huske at opsige dit abonnement på siden inden 1 uge , for ellers fornyer den efter 1 uge, til en anden pris, så se kontakt info i 1 uge på den side for 19 kr. 

Anmeld

18. februar 2012

Nadia Foged

Michael healer skriver:

Ok

jeg vil mene det er samme bolig som denne her

http://lejebolig.dk/boliger/105021/3v-lejlighed-i-5771-stenstrup-paa-60-kvm-dejlig-3-vaerelses-enderaekkehus.aspx

og der kan du få kontakt oplysninger for kun 19 kr, du skal bare huske at opsige dit abonnement på siden inden 1 uge , for ellers fornyer den efter 1 uge, til en anden pris, så se kontakt info i 1 uge på den side for 19 kr. 

Mange tak skal du have :-)

Anmeld

19. februar 2012

Michael healer

Nadia Foged skriver:

Mange tak skal du have :-)

Det var da så lidt, glad for jeg kunne hjælpe, held og lykke med ny bolig kiggeri

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.