hvornår stopper det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

391 visninger
4 svar
0 synes godt om
10. februar 2012

2721

Lille manden har stadig diarre og kaster stadig op om natten. Vi har været til lægen, som ikke kunne gøre noget blot konstater at hans alm til stand ikke er påvirket.Men i stedet for at af tage, tager det til, han spiser mindre og mindre og skider mere og mere.Han bliver tilbudt: banan, æble, havregrød, kiks, saltchips, smoothie, juice med vand, risgrød, af kog af ris, ristet brød, cultura, men det eneste han nipper lidt til er chips og han har spist 2 kiks. Heldigvis drikker han fint.Lægen siger at det hele render så hurtigt igennem ham at han pt ikke optager nogen næring.Han har feber og er en del mere afkræftet i dag end de andre dag, men ikke noget alamerende. Men hold da helt ferie hvor er jeg træt af det, hele natten går med at skifte, berolig, gøre rent og Så forfra.Troede at han på nuværende tidspunkt ville være begyndt at få det bedre ikke værre

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. februar 2012

bullerbassen

Vær OBS på han ikke bliver for sløv, og dehydreret . Det er nemt at bliver når ALT kommer ud igen. Hvor længe sagde lægen der max måtte gå før en bedring skulle indtræffe ??? 

Anmeld

10. februar 2012

gonefishing

Puslingen skriver:

Lille manden har stadig diarre og kaster stadig op om natten. Vi har været til lægen, som ikke kunne gøre noget blot konstater at hans alm til stand ikke er påvirket.Men i stedet for at af tage, tager det til, han spiser mindre og mindre og skider mere og mere.Han bliver tilbudt: banan, æble, havregrød, kiks, saltchips, smoothie, juice med vand, risgrød, af kog af ris, ristet brød, cultura, men det eneste han nipper lidt til er chips og han har spist 2 kiks. Heldigvis drikker han fint.Lægen siger at det hele render så hurtigt igennem ham at han pt ikke optager nogen næring.Han har feber og er en del mere afkræftet i dag end de andre dag, men ikke noget alamerende. Men hold da helt ferie hvor er jeg træt af det, hele natten går med at skifte, berolig, gøre rent og Så forfra.Troede at han på nuværende tidspunkt ville være begyndt at få det bedre ikke værre

Vi fik af vide fra lægen at de måtte have det i en uge. Her sluttede det på 7. dag.

Anmeld

10. februar 2012

2721

Jamen de sagde jeg skulle ringe hvis det blev ved i mere end 3-4 dage. Men samtidig sagde de at det godt kan vare op til en uge i alt og med charlies historie kunne det nok tage længere tid. Jeg syntes det var nogle meget forvirrende svarHan er ikke sløv, men har sover 2 timer og 30 min i et stræk til morgen:-O og han gaber en del nu, men kan ikke slappe nok af til at sove

Anmeld

10. februar 2012

Laulund87

Åh det er godt nok synd for ham altså!

Vi har været indlagt nogle gange hvor Maria blev dehydreret efter sådan en omgang.. Så får barnet drop for at få det bedre. Jeg ville få fat i lægen hvis ikke han snart får væske i sig uden det kommer så hurtigt ud igen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.