Enormt rød rumpe! what to do?! (billede)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.101 visninger
15 svar
0 synes godt om
10. februar 2012

Anonym trådstarter

Min datter har fået enormt rød numse!! Vi plejer at bruge den berømte inotyol salve, men det fungere bare ikke mere.. Vi har prøvet luft, zink salve, kogte klude.. 

Hun har tænder på vej, kan det være det der genere?

Jeg er ano da jeg normalt ikke smider sådanne billeder på nettet.

Må lige have et par gode råd eller 2.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. februar 2012

birthee

Anonym skriver:

Min datter har fået enormt rød numse!! Vi plejer at bruge den berømte inotyol salve, men det fungere bare ikke mere.. Vi har prøvet luft, zink salve, kogte klude.. 

Hun har tænder på vej, kan det være det der genere?

Jeg er ano da jeg normalt ikke smider sådanne billeder på nettet.

Må lige have et par gode råd eller 2.. 

Lige umiddelbart tænker jeg at det må være svamp - det har min datter lige haft, og det så sådan ud... jeg havde også prøvet alverdens salver, cremer osv., men det viste sig at være svamp... Så se om du kan nå at få fat i lægen - det creme du evt. skal have er nemlig på recept...

Anmeld

10. februar 2012

BetonSlotsPrinsesserne

Det der ser ikk 'normalt' ud.. Jeg vil prøve at skifte blemærke! straks. Og ellers tid ved lægen.. Sådan der skal en rumpe ikk være rød..

Anmeld

10. februar 2012

Maja88

ej hun har da svamp den lille pus

Anmeld

10. februar 2012

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Det ligner svamp. Det må man ikke smører med tjærercreme, da det lukker svampen inden. Du skal have noget specielcreme ved lægen og så går det meget hurtigt væk.

God bedring med hende

Anmeld

10. februar 2012

Anonym trådstarter

birthee skriver:

Lige umiddelbart tænker jeg at det må være svamp - det har min datter lige haft, og det så sådan ud... jeg havde også prøvet alverdens salver, cremer osv., men det viste sig at være svamp... Så se om du kan nå at få fat i lægen - det creme du evt. skal have er nemlig på recept...

Tak for dit svar 

Det er da en mulighed at det er svamp.. Vi har noget svampe creme herhjemme (brentan), som vi har fået udleveret ved tidligere udbrud.. Jeg synes bare slet slet ikke at det ligner svamp 

Anmeld

10. februar 2012

birthee

Anonym skriver:

Tak for dit svar 

Det er da en mulighed at det er svamp.. Vi har noget svampe creme herhjemme (brentan), som vi har fået udleveret ved tidligere udbrud.. Jeg synes bare slet slet ikke at det ligner svamp 

Svamp kan jo se forskellig ud fra gang til gang - det vigtige er bare at fo afklaret om det er svamp, da du ellers risikerer at smørre med en creme, som måske ikke skulle have været anvendt... rigtig god bedring med hende!!!

Anmeld

10. februar 2012

Kamulla

av av av... 

1. kogtvands klude, klip en stofble i små firkanter, og hæld kogt vand over, afkøl og vrid of lig i bleen ved det bemærkede område, sådan en putter du i ved hvert ble skift... og så ville jeg også prøve andre bleer

Anmeld

10. februar 2012

maria_wlt

Anonym skriver:

Tak for dit svar 

Gi den gas med Brentan'en og så er det væk meget hurtigt Mine har fået det et par gange.. 

Anmeld

10. februar 2012

LR85

gå til lægen, uden tvivl

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.