Planlagt kejsersnit om 14 dage

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

766 visninger
2 svar
0 synes godt om
10. februar 2012

Liljesilas

Jeg ved enlig ikke helt hvorfor jeg skrivetripper måske det er fordi jeg om præcis 14 dage skal have mit 2. barn og at det denne ganfire planlagt kejsersnit,fordi min første fødsel endte med akut kejsersnit. Jeg tør ikke føde normalt efter de 30 timer jeg lå, og jeg er rigtig glad for at jeg har valgt kejsersnit denne gang. Det er barSimon om jeg ikke har fået sagthøjst, at jeg er nervøs for kejsersnittet, selv om det gik godtsidste gang. Jeg glæder mHh, men er for pokker også nervøs... Håber alt går godt og uden komplikationer! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. februar 2012

Liljesilas

Beklager stavefejl - skriver fra min iPhone :-)

Anmeld

10. februar 2012

Jonatansmor

mayapigen skriver:

Jeg ved enlig ikke helt hvorfor jeg skrivetripper måske det er fordi jeg om præcis 14 dage skal have mit 2. barn og at det denne ganfire planlagt kejsersnit,fordi min første fødsel endte med akut kejsersnit. Jeg tør ikke føde normalt efter de 30 timer jeg lå, og jeg er rigtig glad for at jeg har valgt kejsersnit denne gang. Det er barSimon om jeg ikke har fået sagthøjst, at jeg er nervøs for kejsersnittet, selv om det gik godtsidste gang. Jeg glæder mHh, men er for pokker også nervøs... Håber alt går godt og uden komplikationer! 

Jeg fik heldigvis også tildelt et kejsersnit med min dreng.

Jeg kan godt sætte mig ind i nervøsiteten, jeg snakkede meget med min egen læge om det, der også selv har været igennem kejsersnit, det hjalp mig meget at få det professionelle syn ind over, mens hun tadig kunne forstå den der dybt irrationelle frygt..

Men jeg er stadig glad for mit kejsersnit og ser på mit ar som en af mine "krigsskader". Påmindelser om ekstreme situationer i mit liv som jeg overlevede, kom stærkere ud af og gjorde til en succes.

Og har også sikret mig med lægen om at jeg er selvskrevet til et til, hvis heldet skulle ramme min kæreste igen.

Har du brug for at snakke om det, er min indbakke da altid åben

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.