HJÆLP - jeg mangler alt :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
10. februar 2012

Trine89

Tina&Laura skriver:

Der er ikke langt fra kærlighed til had - åbenbart 

Nej, eller jo - vi taler sammen, men når det endelig er - så er det mest mig der taler.

Og når han endelig taler så er det for at sige at jeg skylder ham dit og dat og hvad der er hans og hvad der ikke er hans.

OMG - smålighed.. 

Men nej det er åbenbart ikke så langt fra kærlighed til had  

Håber da man kan tale han til fornuft..

Meen i værste fald så har vi en ekstra trammeseng du kan få. desværre er der ikke nogen madras, men det kan man jo få til en okay pris i IKEA hvis det er.  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. februar 2012

louise8723

Tina&Laura skriver:

Så fik jeg besked fra min datters far, at nu vil han have alt det der er blevet betalt af ham - trods han ikke har brug for det.
Han vil også have alt det der har været fælels gaver.

Økonomien er stram, men søger følgende:

- Tremmeseng m. madras.
- Puslebord
- Puslepude
- Barnevogn / klapvogn + sele
- Spisebord m. stole

.. 

STOP STANDS!!!!!

Reglerner er at de ting der er købt til barnet følger barnet!!!

Han kan intet kræve...

Anmeld

10. februar 2012

gonefishing

Tina&Laura skriver:

Så fik jeg besked fra min datters far, at nu vil han have alt det der er blevet betalt af ham - trods han ikke har brug for det.
Han vil også have alt det der har været fælels gaver.

Økonomien er stram, men søger følgende:

- Tremmeseng m. madras.
- Puslebord
- Puslepude
- Barnevogn / klapvogn + sele
- Spisebord m. stole

.. 

så ville jeg skrive/ tale med kommunen. Sikke da en idiot! han kan ikke bare gøre krav på Jeres fælles gaver. Hvis det skal komme så vidt så skal I, i retten og have delt boet der er fælles. det kan du jo sige til ham han kan gøre. (ved advokaten bliver meget dyrere)

Anmeld

10. februar 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Hvis han vil ha det i har fået i fælles gaver, ku det måske deles op så han " kun " får de gaver jeres datter har fået af hans familie og du så ku beholde de gaver i har fået af din familie? Vil også sige at er det store ting i har købt sammen, må i finde en fornuftig måde at dele dem på, så der ik kun er en af jer der ska ud og købe det hele forfra. Det andet han har gang i lyder meget småligt!! Og det er en rigtig øv ting at stå i og jeg håber at i finder en god løsning sammen. Vh Stine 

Anmeld

10. februar 2012

quity

Du skal ikke give ham andet end det du selv ønsker han skal have. Har han bevis for det er noget han har købt og betalt for hans og kun hans penge ja så kan han muligvis godt gøre krav på det, ellers ikke. Men ellers behold tingene og fortæl ham det er ikke hverken hans eller dine ting det er Jeres datters og det følger hende. Er han utilfreds så må han jo gå gennem statsamtet og de vil afgøre om tingene skal deles.

Men endnu en lille tanke herfra, tag det ikke ilde op. Men kunne det ik være en mulighed at dele tingene, så der ikke er én af Jer der kommer til at stå med alle udgifter til nye ting alene. Laura skal vel være hos Jer begge og jeg tænker lidt at så må I begge ud og invistere i nye ting. en får barnevogn og den anden får klapvogn, en får tremmeseng og den anden får puslebord/pude osv...

Håber det bedste for dig

Anmeld

10. februar 2012

Christina.78

Tina&Laura skriver:

Har sendt en privat besked til dig.

Ikke modtaget nogen

Anmeld

10. februar 2012

Mor til Majbørn

Hvad end du skal bruge, saa er der virkelig meget paa Gul & Gratis samt Den Blaa Avis - der har jeg skaffet det meste af mit, da vi ogsaa er ret pressede.

Det er en svaer afgorelse - men hvis I ender i amtet (det truede han jo med tidligere - ved ikke lige hvor langt I er kommet der), kan du jo bruge det her argument mod ham. Han forsoger jo at skabe spild og arbejde til sin egen fordel, ikke til Lauras fordel...

Anmeld

10. februar 2012

132319

Hvis alt andet glipper, har jeg en barnevognssele som jeg gerne vil sende til dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.