Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg er altså lidt stolt.....og må derfor dele den stolthed :-PJeg har de sidste 4-5 dage malet og malet og her er resultatet (Der skal stå en puslereol ved siden af sengen)
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hvor er det flot!
Taak! ..er også hel vild med det :-P
grøn · ært skriver: Jeg er altså lidt stolt.....og må derfor dele den stolthed :-PJeg har de sidste 4-5 dage malet og malet og her er resultatet (Der skal stå en puslereol ved siden af sengen)
Gud hvor er det flot!! Kan du ikke lave et her på mine ungers værelse?
WOW virkelig flot, er det også dig der har malet tremmesengen, er vild med den :-)
Monica
Isabeau skriver: Gud hvor er det flot!! Kan du ikke lave et her på mine ungers værelse?
Tak! hehe - hvis I gider have mig rendende, kunne det da være meget hyggeligt ;-D
WOW virkelig flot, er det også dig der har malet tremmesengen, er vild med den :-) Monica
Tak! - og tak, tremmesengen har jeg også malet ja Jeg er hel vidl med regnbuer, så der skulle være alle regnebuens farver på sengen :-)
grøn · ært skriver: Tak! - og tak, tremmesengen har jeg også malet ja Jeg er hel vidl med regnbuer, så der skulle være alle regnebuens farver på sengen :-)
Jeg får helt lyst til selv at male vores tremmeseng sådan :-)
Monica P skriver: Jeg får helt lyst til selv at male vores tremmeseng sådan :-)
Så er det jo bare om at komme igang! :-) Jeg har malet med hobby malingen fra flügger :-)
grøn · ært skriver: Så er det jo bare om at komme igang! :-) Jeg har malet med hobby malingen fra flügger :-)
Ok, tak
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128