Trendsales - annoncer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

268 visninger
6 svar
0 synes godt om
10. februar 2012

Chr-Hei

Hej piger..

Er der andre af jer der har haft problemer det sidste døgns tid med at oprette salgs-annoncer på trendsales.?

Kommunikerede med en derinde fra igår eftermiddags som sagde de arbejdede på sagen men det er endnu ikke oppe og kører.. Syntes jeg da virkelig er dårligt??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. februar 2012

JulieE

Chr-Hei skriver:

Hej piger..

Er der andre af jer der har haft problemer det sidste døgns tid med at oprette salgs-annoncer på trendsales.?

Kommunikerede med en derinde fra igår eftermiddags som sagde de arbejdede på sagen men det er endnu ikke oppe og kører.. Syntes jeg da virkelig er dårligt??

Jeg oprettede annoncer gået aftes og der var ingen problemer. Men altså... Nogle gange kan en fejl i sådan et system, specielt hvis den kun er periodisk, være meget svær at finde og udbedre. Så mon ikke de arbejder på højtryk for at fikse det

Anmeld

10. februar 2012

Kamulla

de skriver på deres FB fan side at de er klar over problemer med at oprette annoncer og genaktivere annoncer, de er på sagen

Anmeld

10. februar 2012

Chr-Hei

JulieE skriver:

Jeg oprettede annoncer gået aftes og der var ingen problemer. Men altså... Nogle gange kan en fejl i sådan et system, specielt hvis den kun er periodisk, være meget svær at finde og udbedre. Så mon ikke de arbejder på højtryk for at fikse det

Jojo er jeg med på men de skrev bare det samme til mig idag.. Syntes det var lidt underligt.. Jeg har prøvet læænge nu.. Øvøv..

Anmeld

10. februar 2012

Chr-Hei

Kamulla skriver:

de skriver på deres FB fan side at de er klar over problemer med at oprette annoncer og genaktivere annoncer, de er på sagen

Super.... Fik nemlig bare samme besked idag... Syntes det er lidt neder havde skrevet alt også det bare væk

Anmeld

10. februar 2012

Kamulla

Chr-Hei skriver:

Super.... Fik nemlig bare samme besked idag... Syntes det er lidt neder havde skrevet alt også det bare væk

ja det er SÅ træls når det sker

Anmeld

10. februar 2012

Chr-Hei

Kamulla skriver:

ja det er SÅ træls når det sker

Mega for den bliver ved.. Har stadig ikke kunnet få mine vare på:/

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.