Hjælp til facebook

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. februar 2012

BetonSlotsPrinsesserne

Trine89 skriver:

Planen er at ALLE skal have det Look.. Og det vil hvertfald være gjordt inden for det næste halve år (mener jeg det var.. )

Men når man lige vænner sig til det, så er det faktisk super fedt.. 

Da jeg valgte at trykke ja til det, stod der at alle ville blive ændret 25.dec'11
Så jeg blev snydt. Jeg var lidt træt af looket til at starte med, men nu synes jeg det er fantastisk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. februar 2012

Trine89

LouiseVous skriver:

Da jeg valgte at trykke ja til det, stod der at alle ville blive ændret 25.dec'11
Så jeg blev snydt. Jeg var lidt træt af looket til at starte med, men nu synes jeg det er fantastisk

Okey.. Jeg fik det allerede mens det stadig var på test niveau. da jeg har skrevet mig op som "udviklere" og kan derfor være med til at teste  

Jeg havde også lidt svært ved at finde ud af det til at starte med men nu er jeg rigtig glad for det.. 

Men det er ikke så længe siden jeg læste en artikkel om det.. men kan jo selvfølglig ikke huske detaljerne i den.. 

Anmeld

10. februar 2012

BetonSlotsPrinsesserne

Trine89 skriver:

Okey.. Jeg fik det allerede mens det stadig var på test niveau. da jeg har skrevet mig op som "udviklere" og kan derfor være med til at teste  

Jeg havde også lidt svært ved at finde ud af det til at starte med men nu er jeg rigtig glad for det.. 

Men det er ikke så længe siden jeg læste en artikkel om det.. men kan jo selvfølglig ikke huske detaljerne i den.. 

Jeg fik det ogs under prøvning, -midtet af dec.

Jeg ved snart ikk hvad jeg skal tro på med det face.. Bruger det kun til at holde kontakt med vennerne som ikk lige bor her omkring..

Anmeld

10. februar 2012

Trine89

LouiseVous skriver:

Jeg fik det ogs under prøvning, -midtet af dec.

Jeg ved snart ikk hvad jeg skal tro på med det face.. Bruger det kun til at holde kontakt med vennerne som ikk lige bor her omkring..

tja de laver da hvertfald om hele tiden og så igen  

de er ikke til at blive helt kloge på. 

Anmeld

10. februar 2012

BetonSlotsPrinsesserne

Trine89 skriver:

tja de laver da hvertfald om hele tiden og så igen  

de er ikke til at blive helt kloge på. 

Lige præcis Godt jeg ikk er den eneste som synes det

Anmeld

10. februar 2012

Trine89

LouiseVous skriver:

Lige præcis Godt jeg ikk er den eneste som synes det

Jeg tror da bestemt der er mange flere end bare os. hihi

Anmeld

10. februar 2012

BetonSlotsPrinsesserne

Trine89 skriver:

Jeg tror da bestemt der er mange flere end bare os. hihi

Anmeld

10. februar 2012

Janni.

Jeg har haft tidslinien siden engang i december tror jeg det var - og jeg hader den stadig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.