Hvor er det bare hyggeligt...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

420 visninger
4 svar
0 synes godt om
9. februar 2012

Mira0911

Det er så skønt at vågne op ved siden af Lina... Hun ligger og mosler rundt, prøver at få vendt sig om på maven... Og "snakker" løs, siger end masse lyde... Det er så fantastisk... 

Når jeg render rundt og laver noget husligt, kommer der masser af lyde og smil fra hende...  

Selv når hun er puttet for natten, kan hun i stedet finde på at hygge sig i nogle timer bare ved at ligge og snakke løse og sige lyde... 

Måtte bare lige dele det hyggelige med Jer... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. februar 2012

FrkZier

Det er så skønt at vågne op ved siden af Lina... Hun ligger og mosler rundt, prøver at få vendt sig om på maven... Og "snakker" løs, siger end masse lyde... Det er så fantastisk... 

Når jeg render rundt og laver noget husligt, kommer der masser af lyde og smil fra hende...  

Selv når hun er puttet for natten, kan hun i stedet finde på at hygge sig i nogle timer bare ved at ligge og snakke løse og sige lyde... 

Måtte bare lige dele det hyggelige med Jer... 

hvor hyggeligt - hehe ja nu har jeg jo ikke selv nogen bebs(desværre) men jeg ku jo næten forestille mig hvor fantastisk det må være

hvor gammel er hun efterhånden? ( har lidt i smug fulgt med fra sidelinien siden jeg startede herinde) 

Anmeld

9. februar 2012

Mira0911

FrkZier skriver:

hvor hyggeligt - hehe ja nu har jeg jo ikke selv nogen bebs(desværre) men jeg ku jo næten forestille mig hvor fantastisk det må være

hvor gammel er hun efterhånden? ( har lidt i smug fulgt med fra sidelinien siden jeg startede herinde) 

Det er rigtig hyggeligt... Glæd dig... Hun er 4 mdr og 3 uger lige om snart.. 

Anmeld

9. februar 2012

FrkZier

Mira0911 skriver:

Det er rigtig hyggeligt... Glæd dig... Hun er 4 mdr og 3 uger lige om snart.. 

årh, bliver helt blød om hjertet!! ( tro mig jeg glæder mig) 

Anmeld

9. februar 2012

Mira0911

FrkZier skriver:

årh, bliver helt blød om hjertet!! ( tro mig jeg glæder mig) 

Jaaa... Det er så fantastisk... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.