Ja nu forlader Julie og jeg denne gruppe... Hun nærmer sig de 3 år med hastige skridt... (Imorgen)...
Gud hvor er tiden fløjet afsted med hende... Det er helt vildt... Efter vi har fået talepædagog på hende, går det super godt med snakkeriet... 
Idag var vi (Min dejlige familie) i Julie's børnehave for at hilse på hendes kontaktperson samt de andre personaler der i de 3 afdelinger... Vi fik set den STORE børnehave og den gruppe som hun skal være i...
Julie var en meget meget forsigtig, genert og stille pige hele turen rundt da vi så den... Kort tid inden vi skulle hjem igen, var hun slet ikke til få med derfra... Der var hun gået i gang med at lege sammen med de andre børn... 
Imorgen er hendes sidste dag i dagplejen... Det bliver bare utroligt hårdt for hende... For hun elsker bare sin dagplejer... Det er sådan når vi skal ud og køre hver gang, så siger "Ud til XXXX nu?" Hun er bare så glad for hende...
Imorgen skal hun fejre sin fødselsdag og holde afsked... Vi kommer så senere for at sige farvel til dagplejeren, gud hvor jeg allerede nu er meget påvirket af det... Det bliver rigtig svært for mig at sige farvel til hende...
Idag har vi så været ude og købe en gave til dagplejeren for alle os her i det lille hjem... Vi tog i Helseboden og købte en omgang creme plejeserie til hende... 
Derefter tager vi så indtil farfar og farmor og fejre hendes fødselsdag lige så kort... Derefter hjem til os selv og fejre den med os og Julie...
Ja hold nu op Julie er blevet stor...
Til sidst vil jeg da lige sige - TUSIND TAK for alle råd og hygge denne i gruppe, vi hopper videre til næste gruppe...
Til September kommer jeg i gruppen igen sammen med Lina... 
Det var lige en lille snøre herfra... 
Anmeld