Vi har lavet perleskåle idag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.205 visninger
4 svar
0 synes godt om
9. februar 2012

kirsti

Jeg har vundet den helt store omgang halsbetændelse og idag skulle jeg passe de gamles plejebarn hele dagen da han var syg og de skulle noget med den store af ungerne.

Noah fik lov at blive hjemme fra BH så de to kunne lege, men sådan noget drengeleg er godt nok vildt når man ikke er frisk så hjernen blev sat i blød for at finde på noget lidt mere roligt at lave med dem og resultatet blev disse to perleskåle.

De har lavet en hver.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. februar 2012

AnnaK89

kirsti skriver:

Jeg har vundet den helt store omgang halsbetændelse og idag skulle jeg passe de gamles plejebarn hele dagen da han var syg og de skulle noget med den store af ungerne.

Noah fik lov at blive hjemme fra BH så de to kunne lege, men sådan noget drengeleg er godt nok vildt når man ikke er frisk så hjernen blev sat i blød for at finde på noget lidt mere roligt at lave med dem og resultatet blev disse to perleskåle.

De har lavet en hver.

Hvordan søren laver man sådan nogle??

De er virkelig flotte

Anmeld

9. februar 2012

4kløver

Har set dem herinde før. De er fede Syndes jeg..

Ville ønske at en tog sig tid til at vise det I billeder trin for trin..

Anmeld

9. februar 2012

kirsti

Jeg laver en diy på min blog til det imorgen med billeder men der er nu ik det store i det. 

Du skal bruge: 

- madolie

- hama perler 

- ildfast skål

Du smører skålen med madolie og så er det bare at fylde perler op langs siderne, i ovnen 10-15min på 200g. Når de er kølet af tager du dem ud af skålen og de er færdige

Anmeld

9. februar 2012

Barejegsnartergravid

http://illum-kirkeby.blogspot.com/2011/01/sadan-la ver-du-perleskale.html

Forklarer det, blev selv nysgerrig, synes de er rigtig fine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.