Tøser - hjælp til gave nuuu ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

689 visninger
10 svar
0 synes godt om
9. februar 2012

FrkZier

Hej alle i smukke tøser

sagen er den at min rigtig gode ven blev 23 igår, han holder så fødselsdag på lørdag (og inviterede først idag, typisk mænd) jeg sidder nu og er i totalt panik over HVAD skal han dog have i gave, han siger godt nok at han ikke gider have gaver, men come on vi ved alle sammen at det er rart folk har tænkt lidt på en min plan er at jeg vil lave noget kreativt til ham, mest så han kan se hvor meget jeg holder af ham.. men kan sørme ikke finde ud af hvad jeg lave, uden at rose mig selv for meget - vil jeg sige at jeg er relativt god til at lave ting med mine hænder  men er bare helt idefortabt.. så det jeg sørger nu er en masse spam med ideer til kreative gaver, der helt skal kunne bikses sammen på kort tid, da ja han holder sin fødselsdag på lørdag!!

på forhånd tak!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. februar 2012

christina92

FrkZier skriver:

Hej alle i smukke tøser

sagen er den at min rigtig gode ven blev 23 igår, han holder så fødselsdag på lørdag (og inviterede først idag, typisk mænd) jeg sidder nu og er i totalt panik over HVAD skal han dog have i gave, han siger godt nok at han ikke gider have gaver, men come on vi ved alle sammen at det er rart folk har tænkt lidt på en min plan er at jeg vil lave noget kreativt til ham, mest så han kan se hvor meget jeg holder af ham.. men kan sørme ikke finde ud af hvad jeg lave, uden at rose mig selv for meget - vil jeg sige at jeg er relativt god til at lave ting med mine hænder  men er bare helt idefortabt.. så det jeg sørger nu er en masse spam med ideer til kreative gaver, der helt skal kunne bikses sammen på kort tid, da ja han holder sin fødselsdag på lørdag!!

på forhånd tak!!

Jamen hvad er du ude i? malerier, digt eller hvor er vi henne af?

Hvis i har en sang eller noget som du føler viser jeres venskab kan du jo lave en collage med billeder eller bare et maleri med teksten

Anmeld

9. februar 2012

MaybeBaby

FrkZier skriver:

Hej alle i smukke tøser

på forhånd tak!!

Jeg er lige nu ved at lave en blanding mellem decopage og et maleri til min veninde i gave. Med billeder af hende med gravid mave og rejechippen, da han var helt ny. Kunne du ikke lave noget lign. med billeder af jer to?

/Mette

Anmeld

9. februar 2012

FrkZier

MaybeBaby skriver:

Jeg er lige nu ved at lave en blanding mellem decopage og et maleri til min veninde i gave. Med billeder af hende med gravid mave og rejechippen, da han var helt ny. Kunne du ikke lave noget lign. med billeder af jer to?

/Mette

omg, nu føler jeg mig totalt blank fordi jeg ikke havde tænkt på det - men sad seriøst og klappen gik bare HELT ned da jeg sku finde på  noget!  men tuuuusind tak, det faktisk en god ide du kommer med

Anmeld

9. februar 2012

FrkZier

christina92 skriver:

Jamen hvad er du ude i? malerier, digt eller hvor er vi henne af?

Hvis i har en sang eller noget som du føler viser jeres venskab kan du jo lave en collage med billeder eller bare et maleri med teksten

tror det bliver et maleri/decupage af en art

Anmeld

9. februar 2012

christina92

FrkZier skriver:

tror det bliver et maleri/decupage af en art

Lyder fedt! Uh og så i stærke farver, rigtig mandeagtig  

Anmeld

9. februar 2012

FrkZier

christina92 skriver:

Lyder fedt! Uh og så i stærke farver, rigtig mandeagtig  

haha han er heldigvis en lidt fimset en af slagsen, så kan godt gøre det lidt fims

Anmeld

9. februar 2012

christina92

FrkZier skriver:

haha han er heldigvis en lidt fimset en af slagsen, så kan godt gøre det lidt fims

Hehe ja det jo en fordel lige på dette punkt

Anmeld

9. februar 2012

MaybeBaby

FrkZier skriver:

omg, nu føler jeg mig totalt blank fordi jeg ikke havde tænkt på det - men sad seriøst og klappen gik bare HELT ned da jeg sku finde på  noget!  men tuuuusind tak, det faktisk en god ide du kommer med

Det var virkelig ingenting - blot glad for at kunne hjælpe. Tilgengæld kan jeg ikke rigtig få det til at blive sådan RIGTIG godt... Åh, hvor det driller mig! Men pøj pøj med det!

Anmeld

9. februar 2012

FrkZier

MaybeBaby skriver:

Det var virkelig ingenting - blot glad for at kunne hjælpe. Tilgengæld kan jeg ikke rigtig få det til at blive sådan RIGTIG godt... Åh, hvor det driller mig! Men pøj pøj med det!

jeg har også selv tidligere prøvet at skulle lave en planche (som vi kalder det når jeg underviser hehe) og synes det har været svært at få til at se ordentligt ud.. jeg har faktisk selv været ude i nogen forskellige eksperimenter for at prøve at få det til at være lige i skabet.. men nu ved jeg hvad da hvad jeg skal lave imorgen, nu jeg først skal møde kl 16

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.