HJÆLP: Hvilke babyalarmer anbefaler i og hvorfor ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
1.931 visninger
11 svar
0 synes godt om
9. februar 2012

l.kjoeller

Skal ha købt babyalarmer og er meget i tvivl. behøver ikke være alt for dyre men samtidig vil jeg gerne de er genopladelige og har thermometer så themperaturen i barnevognen kan overvåges.

ALLE inputs tages imod med kyshånd

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. februar 2012

Hvem?

l.kjoeller skriver:

Skal ha købt babyalarmer og er meget i tvivl. behøver ikke være alt for dyre men samtidig vil jeg gerne de er genopladelige og har thermometer så themperaturen i barnevognen kan overvåges.

Vi holder os til Super Nova, genial alarm, vi prøvede også de lidt billigere modeller først, men endte med Novaen, den er super, syntes vi - og kan oven i købet holde strøm længe, jeg har koblet 2 baby unit'er på én parent unit og det funker også

Anmeld

9. februar 2012

l.kjoeller

Bondefruen skriver:

Vi holder os til Super Nova, genial alarm, vi prøvede også de lidt billigere modeller først, men endte med Novaen, den er super, syntes vi - og kan oven i købet holde strøm længe, jeg har koblet 2 baby unit'er på én parent unit og det funker også

har jeg også hørt meget godt om . tak for inputtet

Anmeld

9. februar 2012

vitapigen

Disse fra Neonate

Smarte, nem og én af de billigste af dem med display

Købte min i Elgiganten til 999 kr 

Anmeld

9. februar 2012

l.kjoeller

vitapigen skriver:

Disse fra Neonate

Smarte, nem og én af de billigste af dem med display

Købte min i Elgiganten til 999 kr 

kan ikke se modellen men har den temperatur føler?

Anmeld

9. februar 2012

Sisley

De billigste fra Philips har fungeret fint for os. Så længe de ikke bliver for store så de ikke nemt kan ligge i barnevogn osv...

Anmeld

9. februar 2012

TrineMine86

l.kjoeller skriver:

Vi har super nova, og er SUPER meget tilfreds med den, synes den er fantastisk i forhold til andre baby alarmer jeg har set, da der er super klar lyd og den har så mange gode funktioner, såsom temp. osv

vil klart anbefale SUPER NOVA

Anmeld

9. februar 2012

vitapigen

l.kjoeller skriver:

kan ikke se modellen men har den temperatur føler?

Kan du se dem nu?

Men ja det er med Temperatur måler og det hele og de skulle være bedre end Super Nova og så er de meget mindre og smartere i design  Ja er i hvert fald super glad for min

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

9. februar 2012

AnnaK89

Vi havde først en Super Nova - og den har virket okay for os i ca. 2 år, men så blev den desværre rigtig ustabil, men 2 år er okay, for en babyalarm.

Men da vores datter har epilepsi, syntes vi at vi ville havde en med kamera - så vi valgte en Philips Avent, den er rigtig god og har et godt billed. Normalt koster den 1799 kr, men vi fik den til 1200 kr Så den kan finde billigt

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

9. februar 2012

l.kjoeller

vitapigen skriver:

Kan du se dem nu?

Men ja det er med Temperatur måler og det hele og de skulle være bedre end Super Nova og så er de meget mindre og smartere i design  Ja er i hvert fald super glad for min

nu kan jeg se dem ja 1000 tak for indlægget

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.