Behandlingssteder i Esbjerg og omegn ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

842 visninger
4 svar
0 synes godt om
9. februar 2012

lyhn

Jeg har lige i dag været ved læge og fået taget en masse prøver og skal have taget blodprøve i næste uge, og så bliver jeg henvist til fertilitetsbehandling. Men det lød som om jeg selv kunne vælge hvor jeg kunne blive henvist til.

Så ville jeg gerne hører om i har nogen erfaringer med steder i Esbjerg eller i nærheden af 

Jeg håber i kan hjælpe mig, jeg er ret ny på området

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. februar 2012

tralalej

Jeg bor i Esbjerg og vi blev henvist til Odense Universitets Hospital. Først til insemination og derefter ivf.

OUH er det nærmeste offentlige (alternativt Brædstrup) og skal du privat tror jeg faktisk også det nærmeste er trekantsområdet.

Anmeld

12. februar 2012

lyhn

Mange tak for svaret.

Er du godt tilfreds med behandlingen på OUH, og havde i ikke mulighed for at vælge Brædstrup da jeg kan se det ligger lidt tættere på.

Anmeld

16. februar 2012

tralalej

Vi blev henvist til OUH og stillede aldrig spørgsmål til dette.

Jeg mindes jeg tjekkede på krak.dk og det var vist faktisk hurtigere at køre til Odense end til Brædstrup - der er jo så god plads på motorvejen :-)

Vi har i hvert fald været supertilfredse med OUH og kan varmt anbefale dem. Jeg ved at der er nogen, der klager over nogle af lægerne derovre, men det kan jeg slet ikke nikke genkendende til. Mit indtryk er, at de er superprofessionelle og de har været en god støtte for os. Jeg har haft diverse problemer pga. anden sygdom, men de har forestået kontakt til andre sygehuse og klaret det hele til ug.

Anmeld

16. februar 2012

Nessie

Jeg tror ikke der ligger noget lige i nærheden af Esbjerg, men vi gik på Brædstrup, og de var allesammen meget søde og professionelle. Der var kun 1 læge vi ikke brød os om, men hende så vi heldigvis kun et par gange, så det gjorde ikke så meget

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.