Kan jeg godt tillade mig og være sur.?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

883 visninger
11 svar
0 synes godt om
9. februar 2012

lucas<3

Hej piger.. Ja kan jeg godt tillade mig og være sur på min dp,Lucas havde været lidt pyllert i morges da jeg afleveret ham og sagde så til hende, at hun skulle ringe efter mig hvis han stadig var pyllert og sløv i løbet a dagen, da jeg så hentet ham sagde hun han ikke havde haft en go dag og bare havde hængt op a hende. Tænkte lidt hvorfor ringer hun så ikk så jeg kan hente ham, men det gjorder hun ikk, det er ikke første gang hun har gjordt det heller ikk 2 , 3 gange men 4 gange hun har "glemt" "ikke" ville ringe.. Er det bare mig der er helt forkert på den eller..? Rigtig go aften

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. februar 2012

bullerbassen

Syntes nu godt hun kunne have ringet, specialt når du har givet udtryk for det. Ville nok sige til hende, at en anden gang SKAL hun ringe til dig. Selv om du har sagt det, ville jeg sige det igen

Anmeld

9. februar 2012

Zeus

lucas<3 skriver:

Hej piger.. Ja kan jeg godt tillade mig og være sur på min dp,Lucas havde været lidt pyllert i morges da jeg afleveret ham og sagde så til hende, at hun skulle ringe efter mig hvis han stadig var pyllert og sløv i løbet a dagen, da jeg så hentet ham sagde hun han ikke havde haft en go dag og bare havde hængt op a hende. Tænkte lidt hvorfor ringer hun så ikk så jeg kan hente ham, men det gjorder hun ikk, det er ikke første gang hun har gjordt det heller ikk 2 , 3 gange men 4 gange hun har "glemt" "ikke" ville ringe.. Er det bare mig der er helt forkert på den eller..? Rigtig go aften

Når det er sket så mange gange før, så forstår jeg ikke helt, at du stoler på at hun ringer..? Jeg havde nok ringet til hende i 1-2 gange i løbet af dagen, så er du sikker på at få besked

Anmeld

9. februar 2012

Englehår

Profilbillede for Englehår
Jeg havde nok valgt, at ringe efter et par timer, for at høre hvordan det gik..

Jeg synes den er svær.. for jeg tror, at din dp har vurderet, at hun havde situationen under kontrol.. at din søn altså ikke var mere ked, træt, pylleret end, at han alligevel godt kunne fungere i dagplejen..

Og dér er i jo så nok forskellige.. og har forskellige "smertetærsklrr" for hvornår din søn skulle have været sendt hjem..

Hvis det går dig meget på, synes jeg, at du skal tale med din dp.. fortæl hende, at du ville have det bedst med, at hun lige gav dig et ring..

Held og lykke..

Anmeld

9. februar 2012

morethanperfect

lucas<3 skriver:

Jeg ville nok ringe nogle gange i løbet af dagen ..

Jeg ved da , at selvom Oscars dp'er ville ringe hvis han blev sløj , ville jeg nok selv skrive til hende om han stadig var det eller havde fået det bedre ..

Anmeld

9. februar 2012

TrineMine86

lucas<3 skriver:

helt ærligt så tror jeg hun tænker på dig, når hun vælger ikke at ringe, så du ikke bliver nød til at droppe skole/arbejde..

hvis han har haft det fint hvis bare hun kunne være hos hende, så er det vel ok, men bare rigtig hårdt for dp, når hun nu også skal passe andre børn.. tror ikke det er for at irritere dig at hun ikke ringer, men nok mere, at hun tænker at hun hjælper dig lidt, hvis du kan følge mig, det er lidt svært at forklare

tror bestemt hun ville ringe hvis hun synes han var alt for syg/pylleret til at være i dagpleje, hun har nok ikke ment at det var så slemt at du ligefrem skulle tage hjem fra arbejde pga det..

Anmeld

9. februar 2012

Clisolka

TrineMine86 skriver:

helt ærligt så tror jeg hun tænker på dig, når hun vælger ikke at ringe, så du ikke bliver nød til at droppe skole/arbejde..

hvis han har haft det fint hvis bare hun kunne være hos hende, så er det vel ok, men bare rigtig hårdt for dp, når hun nu også skal passe andre børn.. tror ikke det er for at irritere dig at hun ikke ringer, men nok mere, at hun tænker at hun hjælper dig lidt, hvis du kan følge mig, det er lidt svært at forklare

tror bestemt hun ville ringe hvis hun synes han var alt for syg/pylleret til at være i dagpleje, hun har nok ikke ment at det var så slemt at du ligefrem skulle tage hjem fra arbejde pga det..

Det tænker jeg også 

Anmeld

9. februar 2012

2skønnebørn

Profilbillede for 2skønnebørn

hvis du er så bekymret, skulle du jo slet ikke have afleveret ham, hvis han allerede er pyller fra morgenstunden.

Jeg tror det er af hensyn til dig, som en anden skriver, hun vurderer nok at, selvom han er pyller kan han godt klare det, så længe han ikke har feber.

Anmeld

9. februar 2012

Zeus

TrineMine86 skriver:

Anmeld

9. februar 2012

mortilflere

2skønnebørn skriver:

hvis du er så bekymret, skulle du jo slet ikke have afleveret ham, hvis han allerede er pyller fra morgenstunden.

Jeg tror det er af hensyn til dig, som en anden skriver, hun vurderer nok at, selvom han er pyller kan han godt klare det, så længe han ikke har feber.

Enig 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.