så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14
min mand og jeg gik fra hinanden for en uge siden og der havde jeg allerede overført penge til budgetkontoen og de 1500 i madpenge jeg altid har betalt ham da jeg ikke er supergod til madindkøb.
Eftersom vi ikke bor sammen mere mener jeg ikke at jeg behøber at betale til deres mad og bad derfor om at få 500 kr tilbage.
jeg havde stadig ikke fået dem da jeg var hjemme hos ham for at tale idag og spurgte ham derfor om han ikke kunne gå ind i banken og få dem overført når han nu alligevel skulle ned i byen - hvortil hans mor, der også var der, siger at de er blevet enige om at jeg ikke skal have nogle penge, for efter jeg er flyttet har han åbenbart skullet købe en masse rengøringsmidler og har haft nogle bekendte af ham til at hjælpe med at flytte mine ting ud i bryggerset og gøre lejligheden ren og givet den ene blomster og den anden en flaske vin. Det mente de at jeg skulle være med til at betale, men så tænker jeg jeg har sQ da ikke bedt ham bruge en masse rengøringsmidler og give dem blomster.
Kan det være rigtigt at han kan beholde mine penge for at betale for alle de ting?...
Anmeld