hvordan deler I jeres børn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: hvordan deler I jeres børn

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

585 visninger
4 svar
0 synes godt om
9. februar 2012

Anonym trådstarter

hvilken løsning har I valgt i jeres familie? Fortæl gerne hvorfor I har valgt den model - og var I enige?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. februar 2012

FruK

Vi deler 7/7. 

Da vi gik fra hinanden for 6 år siden startede vi med noget mindre samvær til far - hvilket han selv valgte. 

Vi har udvidet samværet to gange  siden. Første gang pressede jeg lidt på, fordi jeg kunne mærke at far var savnet. Anden gang kom far selv og spurgte, om vi kunne have ham lige meget. 

Anmeld

9. februar 2012

MortilCilas

Faren ser knægten hver lørdag, indtil den 24 februar, så skal han til at have ham på 1 overnatning. Vi var enige fra start at der ikke skulle være noget 7/7 ordning Og det skal til sidst ende med hver anden weekend

Anmeld

9. februar 2012

Talbutikken

I starten var det hver 14 dag, hvilket han ikke kunne holde, så blev det til 1 gang om måneden og nu som 3-4 dage i hver skoleferie.. Hvis altså far husker at han har en søn.. Det er en sket over en periode på knap 4 år, hvor far igen og igen har svigtet.. Selv ikke engang, med faste datoer, kan han finde ud af at overholde det.. Trist...

Vi har på intet tidspunkt været enige, da far slet ikke er i stand til at se vores søns tarv, men kun kan se til hans egen næsetip.. Derfor har der været utallige møder i statsforvaltningen, børnesagkyndig undersøgelse - på baggrynd af far og fars kones fantasi historier og ja en tur i retten omkring forældremyndigheden, hvilket jo desværre ikke gik pga. lovens sammensætning, men der er håb forude, heldigvis.. På nuværende tidspunkt har far og søn ikke haft samvær siden efterårsferien sidste år.

Anmeld

9. februar 2012

MaleneG

Her er Melissa hos farmand hver anden weekend og overnatter, ellers så ses vi løbende i løbet af ugen, da vi bor rimelig tæt på hinanden, og jeg ser ingen grund til at vi ikke lige kan klare et visit i ny og næ, når vi jo sagtens kan snakke sammen 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.