borddækning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.800 visninger
8 svar
0 synes godt om
9. februar 2012

sara-m

hej vores søn skal døbes om en måned, hvis nogle har billeder af bordækning vil jeg blive glad for at se dem, så man evt kan få lidt ideer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. februar 2012

vitapigen

Sådan her havde vi dækket op Ville have lavet noget smart med servietterne, men de væltede hele tiden pga. vinden
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

10. februar 2012

sara-m

vitapigen skriver:

Sådan her havde vi dækket op Ville have lavet noget smart med servietterne, men de væltede hele tiden pga. vinden

det ser godt ud, hvor har du købr det du har som løber og evt pris ?

Anmeld

10. februar 2012

norenberg

sara-m skriver:

det kan købes her http://hobbyfest-shop.dk/festartikler-39/bordloebe r-274/sizoweb-385/ 15 kr pr meter men de sælges også i panduro hobby men der er det dyre....

Anmeld

10. februar 2012

vitapigen

sara-m skriver:

Kan se der er en anden der har svaret  Jeg har nemlig lånt den af en veninde og hun havde købt det i en lokal hobby forretning  Den er nemlig rigtig fin

Anmeld

10. februar 2012

Bryndis

sara-m skriver:

hej vores søn skal døbes om en måned, hvis nogle har billeder af bordækning vil jeg blive glad for at se dem, så man evt kan få lidt ideer

Sådan så vores borde ud til drengenes barnedåb
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

10. februar 2012

akskovmose

Her er fra Valdemars barnedåb 7 dec. 11

https://www.baby.dk/debat/149318pi1/daab-og-navngivningsfest/valdemars-barnedaab--lettere-billedespam--.aspx#GoToMessage

Anmeld

10. februar 2012

carinabj

sara-m skriver:

Sådan dækkede vi op til Livas barnedåb.

shotsglas med små strømper på som vaser, og vi laminerede servietter og brugte dem som lysestager. Så det blev en blanding af noget hjemmelavet og noget, vi købte ;o)

Anmeld

10. februar 2012

carinabj

hmm... computeren vil ikke rigtig samarbejde, så kan ikke finde ud af at lægge billeder ind (-den bliver bare ved med at skrive error)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.