Jeg er en ny en... :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.694 visninger
12 svar
0 synes godt om
9. februar 2012

FruK

Hejsa,

Jeg er ny.

Jeg er mor til en halvstor dreng, som jeg har boet alene med i en del år. Jeg "deler" ham med hans far 50/50.

Nu er jeg gift med en "ny" mand, og vi vil gerne have et barn sammen, hvis det kan lade sig gøre. Vi er ikke helt unge - men dog heller ikke helt vildt gamle!  Min mand har ingen børn.

Jeg er medlem på et par andre fora, hvor jeg er meget lidt anonym, men tror nok at jeg har brug for at være lidt anonym i den her her vi-prøver-at-lave-baby-periode, da vi ikke har fortalt det til nogen... Vi har prøvet i et halvt års tid uden held og grundet vores alder er vi nu igang med at få tjekket, om alt virker som det skal. Vi har ikke alverdens tid at løbe på.

Mange hilsner
FruK 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. februar 2012

Frk.S

Velkommen til - og held & lykke med baby projektet.

Håber jeres ønskebaby snart finder vej til jer.

Anmeld

9. februar 2012

Miss Church

Velkommen

Held og lykke med jeres baby-projekt 

Anmeld

9. februar 2012

An&Jo

velkommen til, krydser fingre for at det snart lykkes jer..

og pas på, siden kan være meget vanedannende..

Anmeld

9. februar 2012

Kofoed.

Velkommen til siden og hele og lykke med projektet

Anmeld

9. februar 2012

FruK

Tak. 

Anmeld

9. februar 2012

Sillebob

FruK skriver:

Hejsa,

Jeg er ny.

Jeg er mor til en halvstor dreng, som jeg har boet alene med i en del år. Jeg "deler" ham med hans far 50/50.

Nu er jeg gift med en "ny" mand, og vi vil gerne have et barn sammen, hvis det kan lade sig gøre. Vi er ikke helt unge - men dog heller ikke helt vildt gamle!  Min mand har ingen børn.

Jeg er medlem på et par andre fora, hvor jeg er meget lidt anonym, men tror nok at jeg har brug for at være lidt anonym i den her her vi-prøver-at-lave-baby-periode, da vi ikke har fortalt det til nogen... Vi har prøvet i et halvt års tid uden held og grundet vores alder er vi nu igang med at få tjekket, om alt virker som det skal. Vi har ikke alverdens tid at løbe på.

Mange hilsner
FruK 

Velkommen til og held og lykke med projekt baby

Kram herfra

Anmeld

9. februar 2012

Clisolka

Velkommen til Baby - håber du bliver glad for at være her 

Held og lykke med projekt baby 

Anmeld

10. februar 2012

FruK

Takker.

Anmeld

10. februar 2012

Hougaard92

Velkommen til

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.