flaskebørn og aff.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

969 visninger
11 svar
0 synes godt om
9. februar 2012

Kofoed.

Hvordan er det nu med flaskebørn og afføring? hvor tit skal de have det? Ana har nemlig ikke haft i over to døgn og virker overhovedet ikke påvirker af det, som hun ellers gør lige op til afføring eller lige og lige, er halv døgn før begynder hun at presse, men har slet været noget overhovedet. Hun er stadig fuld flaske barn.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. februar 2012

Trine89

Flaske børn skal helst have afføring hverdag.. 

Dog vil jeg sige vi har oplevet lidt i ny og næ at Caia har sprunget en dag over.. Og det har ikke haft nogen betydning..

Men jeg tror jeg ville prøve og cykle lidt mere med benene når i pusler det kan jo lige hjælpe med at sætte igang  

Anmeld

9. februar 2012

Kofoed.

Trine89 skriver:

HuFlaske børn skal helst have afføring hverdag.. 

Dog vil jeg sige vi har oplevet lidt i ny og næ at Caia har sprunget en dag over.. Og det har ikke haft nogen betydning..

Men jeg tror jeg ville prøve og cykle lidt mere med benene når i pusler det kan jo lige hjælpe med at sætte igang  

Hun har normalt afføring hver 1½ dag, men nu er det snart 2½ dag siden sidst. Normalt cykler vi med hende og stimulere tarmsystemet, intet hjælper alligevel, men må heller give den store tur når hun vågner igen. Ellers må lægen få et kald i morgen tidlig.

Anmeld

9. februar 2012

Trine89

Kofoed. skriver:

Hun har normalt afføring hver 1½ dag, men nu er det snart 2½ dag siden sidst. Normalt cykler vi med hende og stimulere tarmsystemet, intet hjælper alligevel, men må heller give den store tur når hun vågner igen. Ellers må lægen få et kald i morgen tidlig.

Det lyder som en god plan.. 

Nogen kan det også hjælpe at tage en temp. for termometeret kan lige hjælpe med at "prikke hul på bylen"

Men jah se da lige dagen an. vil ikke mene du skal være vildt bekymret når nu hun ikke er mærket af det. Men eller så må lægen lige have et kald.. 
Kan jo være hun får lidt hård mave at det mærke MME i bruger til hende.. kan være det hjælpe at skifte over til noget andet 

Anmeld

9. februar 2012

Kofoed.

Trine89 skriver:

Det lyder som en god plan.. 

Nogen kan det også hjælpe at tage en temp. for termometeret kan lige hjælpe med at "prikke hul på bylen"

Men jah se da lige dagen an. vil ikke mene du skal være vildt bekymret når nu hun ikke er mærket af det. Men eller så må lægen lige have et kald.. 
Kan jo være hun får lidt hård mave at det mærke MME i bruger til hende.. kan være det hjælpe at skifte over til noget andet 

Det er den ene måde, at få det stimuleret på.

Har brugt nan længe, fordi grøn allomin ikke hjalp ordentlig.

Anmeld

9. februar 2012

Trine89

Kofoed. skriver:

Det er den ene måde, at få det stimuleret på.

Har brugt nan længe, fordi grøn allomin ikke hjalp ordentlig.

Nå for pokker.. 

Mit bud ville måske være at prøve Hipp så.. Det brugte vi inden vi gik over til NAN. Hipp er godt nok lidt dyre i længden da der ikke er helt så meget i pr pakke. det var derfor vi skiftede fordi Caia havde en MEGET STOR appetit og vi købte en ny pakke Hipp hver anden dag.. men det var faktisk rigtig godt

Anmeld

9. februar 2012

Kofoed.

Trine89 skriver:

Nå for pokker.. 

Mit bud ville måske være at prøve Hipp så.. Det brugte vi inden vi gik over til NAN. Hipp er godt nok lidt dyre i længden da der ikke er helt så meget i pr pakke. det var derfor vi skiftede fordi Caia havde en MEGET STOR appetit og vi købte en ny pakke Hipp hver anden dag.. men det var faktisk rigtig godt

UH, hun er jo 4½ måned, så der er ikke så lidt hun spiser. Men må heller få tjekket mulighederne.

Anmeld

9. februar 2012

Trine89

Kofoed. skriver:

UH, hun er jo 4½ måned, så der er ikke så lidt hun spiser. Men må heller få tjekket mulighederne.

Er hun allerede så stor.. hmm tiden går så hurtigt syntes eller ikke der er så længe siden du skrev at du lige have født .. :s  

Så kan jeg godt se så ville Hipp være en dyr løsning.. men det er jo bare med at prøve sig frem så

Anmeld

9. februar 2012

Kofoed.

Trine89 skriver:

Er hun allerede så stor.. hmm tiden går så hurtigt syntes eller ikke der er så længe siden du skrev at du lige have født .. :s  

Så kan jeg godt se så ville Hipp være en dyr løsning.. men det er jo bare med at prøve sig frem så

Men lykken er gjort, hun vågnede for en halv time siden og det første hun gør er, at blive helt rød i hovedet og lave presse lyde

Tak for hjælpen

Ja tiden går alt for hurtigt, kan nogen gang ikke følge hendes udvikling.

Anmeld

9. februar 2012

Trine89

Kofoed. skriver:

Men lykken er gjort, hun vågnede for en halv time siden og det første hun gør er, at blive helt rød i hovedet og lave presse lyde

Tak for hjælpen

Ja tiden går alt for hurtigt, kan nogen gang ikke følge hendes udvikling.

Utroligt at man kan blive så lykkelig over en lorteble..  

Jah min pige bliver snart 6 mdr. og jeg aner heller ikke hvor dælen de 6 mdr er blevet af.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.