Så blev jeg indlagt med min datter igår (opdate) + billeder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

595 visninger
3 svar
0 synes godt om
9. februar 2012

lykkekevin

vi har enlig fået lov til at komme hjem igår hun spiser dog ikke optimal i nu eller drikker,

men hun er gået igang stille og rolig og de mener hun kommer hurtig vidre ved at være hjemme skal ringe hvis hun stopper helt igen eller bliver dårlig igen....

det har taget hårdt på min lille pige hun har tabt sig 1,3 kilo siden onsdag så det ikke helt sjovt at se på

men dejlig at være hjemme og være sammen med min lille mand også  har godt nok manglet ham...

i får lige to billeder den en taget lige da vi blev indlagt den anden er fra mandag

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. februar 2012

Mom2012

lykkekevin skriver:

vi har enlig fået lov til at komme hjem igår hun spiser dog ikke optimal i nu eller drikker,

men hun er gået igang stille og rolig og de mener hun kommer hurtig vidre ved at være hjemme skal ringe hvis hun stopper helt igen eller bliver dårlig igen....

det har taget hårdt på min lille pige hun har tabt sig 1,3 kilo siden onsdag så det ikke helt sjovt at se på

men dejlig at være hjemme og være sammen med min lille mand også  har godt nok manglet ham...

i får lige to billeder den en taget lige da vi blev indlagt den anden er fra mandag

Årh lille pus da. Dejligt i har fået lov at komme hjem! Håber ikke for jer i skal indlægges igen! God bedring med hende!

Anmeld

9. februar 2012

twinboys

Velkommen hjem igen.... håber hun snart er på toppen

Anmeld

9. februar 2012

B&J

ved dog ikke hvad der er ske men håber snart din lille pige har det godt igen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.