Figurhjælp :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

695 visninger
4 svar
0 synes godt om
9. februar 2012

AnneBJ

Er der nogen der kan lave figurer til mig i fondant?

Jeg kan selv lave kagen, smøre den op, og lægge MMF over - no problemo! Jeg kunne sikkert også lave figurerne selv, men ejg har INGEN redskaber og INGEN farver, og tænker derfor at det var billigere for mig, at købe mig til nogle...?!

Jeg tænker Kaj & Andrea, Mumitrolde, Peter Plys eller lignende... Jeg skal bruge figurer til 3 lagkager (bare til at stille ovenpå - måske lidt dekoration til siderne?) og evt. "Felix, 31.03.12, 1 år"

Jeg bor i Kolding - kan man sendes sådan noget??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. marts 2012

mariamiss6

hejsa.... Jeg opper lige din tråd.....

Men ellers, prøv at finde nogle af de gode fondant damer her inde, og så skriv direkte til dem, det er ikke sikkert de har set din besked....

Mon ikke der også skulle være en i nærheden af kolding, så i slipper for at skulle sende?

Anmeld

1. marts 2012

AnneBJ

mariamiss6 skriver:

hejsa.... Jeg opper lige din tråd.....

Men ellers, prøv at finde nogle af de gode fondant damer her inde, og så skriv direkte til dem, det er ikke sikkert de har set din besked....

Mon ikke der også skulle være en i nærheden af kolding, så i slipper for at skulle sende?

Tak for det! Jeg har dog fået overbevist mig selv om, at jeg godt kan lave nogle selv, og har købt farver til det..... 

Anmeld

1. marts 2012

mariamiss6

Tak for det! Jeg har dog fået overbevist mig selv om, at jeg godt kan lave nogle selv, og har købt farver til det..... 

Det kan du også sagtens..... Bare søg på how to (og så den figur du vil lave) på you tube, så finder du garanteret hjælp til det

Nok ikke lige kaj og andrea, men barpapappa og plys burde du nok kunne fidne noget på

Anmeld

1. marts 2012

AnneBJ

mariamiss6 skriver:

Det kan du også sagtens..... Bare søg på how to (og så den figur du vil lave) på you tube, så finder du garanteret hjælp til det

Nok ikke lige kaj og andrea, men barpapappa og plys burde du nok kunne fidne noget på

Fedt, tak for tippet!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.