Meget ondt efter tattoo. Andre??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14.996 visninger
17 svar
0 synes godt om
9. februar 2012

Anonym trådstarter

Har fået en på anklen og den er SÅ øm

Og hævet og rød. Selv nu snart en uge efter.

Tatovør siger at det er normalt men hva tror I

Hører gerne fra andre med tattoo deromkring. Har haft aå forbandet ondt når jeg gik

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. februar 2012

Emily2012<3

Anonym skriver:

Hører gerne fra andre med tattoo deromkring. Har haft aå forbandet ondt når jeg gik

Da jeg fik lavet min der gik betændelse i..

Den havde sådan en rødlig/orange farve udenom, og det var jeg nødt til at få antibiotika til..

Kontakt din læge, og snak med ham/hende..

Anmeld

9. februar 2012

Koen.

Jeg har hver gang jeg er blevet tatoveret fået MEGET ondt i den, faktisk ind til den næsten er helet.. jeg fik lavet en stor en på armen og kunne nærmest ikke bruger hverken arm eller hånd den første tid, nogen får bare mere ondt end andre desværre

Anmeld

9. februar 2012

forår

jeg havde overhovedet ikke ondt efter jeg havde fået lavet min på foden, hverken rødmen eller anden form for smerte Tror ikke at det er helt normalt ha have ondt så lang tid efter, tror jeg ville kontakte min læge.

Anmeld

9. februar 2012

katti24

jeg har en tattoo der går fra foden og op af anklen og længere op og min var osse meget meget øm og meget hævet i lidt over 1 uge, men så havde den det fint, og fik osse afvide at det var helt normalt, så længe den ikke er misfarvet

Anmeld

9. februar 2012

grøn · ært

Jeg har fået lavet en på ryggen, godt 30 cm. lang og den gjorde også bare ondt-ondt-ondt bagefter i noget tid.

Smørrer du dig med creme? Det synes jeg hjalp så dejligt - det både køler og hjælper såret med at hele. Det er jo et sår du har nu - og sår i al almindelighed gør jo ondt :-) ---og ikke noget med at pille i såret!! ;-)
Jeg smurte min med Panthenol salve. 

Anmeld

9. februar 2012

Anonym trådstarter

Emily2012<3 skriver:

Da jeg fik lavet min der gik betændelse i..

Den havde sådan en rødlig/orange farve udenom, og det var jeg nødt til at få antibiotika til..

Kontakt din læge, og snak med ham/hende..

Hvor længe havde du det sådan før du gik til læge?

Min læge har lukket. Har lige ringet. Typisk

Anmeld

9. februar 2012

Anonym trådstarter

grøn · ært skriver:

Jeg har fået lavet en på ryggen, godt 30 cm. lang og den gjorde også bare ondt-ondt-ondt bagefter i noget tid.

Smørrer du dig med creme? Det synes jeg hjalp så dejligt - det både køler og hjælper såret med at hele. Det er jo et sår du har nu - og sår i al almindelighed gør jo ondt :-) ---og ikke noget med at pille i såret!! ;-)
Jeg smurte min med Panthenol salve. 

DeT smører jeg også med. Men det er meget rødt udenom så tænker der er noget galt

Anmeld

9. februar 2012

karina1980

Anonym skriver:

tænker om du har mulighed for at ligge et billed ind af noget af den, så man kunne se hvordan rød den var.

jeg fik i jan. lavet em halv ryg og den første uge efter var den også rød og øm, en smule hævet, men det var hele tiden aftagende, efter 14 dage var den helet 100% op

kan lige se om jeg kan finde før og efter billed

Anmeld

9. februar 2012

wamse

Anonym skriver:

DeT smører jeg også med. Men det er meget rødt udenom så tænker der er noget galt

Min mor fik lavet en på anklen i oktober, og den var også rød og øm i lang tid efterfølgende. Hun fik også lavet en bag det ene øre, og der var der ingen problemer.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.