Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg har ingen flormelis, og syntes min chokolade kage ville være ret kedelig uden noget.
Hvad kan man putte ovenpå sådan en, uden at man bliver nød til at bruge flormelis.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hvis du har en minihakker, så kan du lave dit eget flormelis ved at hakke sukker deri...
Det gjorde vi, da jeg var barn, og vi lige manglede flormelis
Guldimaven skriver: Jeg har ingen flormelis, og syntes min chokolade kage ville være ret kedelig uden noget. Hvad kan man putte ovenpå sådan en, uden at man bliver nød til at bruge flormelis.
hmmm noget smeltet chokolade eller sådan noget snask man putter på en gulerodskage?!?!? aner ikke hvordan man laver det.. hi hi..
Eller nutella, bare for at give den lidt fedtet overflade
Dot D skriver: Hvis du har en minihakker, så kan du lave dit eget flormelis ved at hakke sukker deri... Det gjorde vi, da jeg var barn, og vi lige manglede flormelis
Ej hvor smart.. Det kunne man sagtens lave glasur af eller hvad?
Guldimaven skriver: Ej hvor smart.. Det kunne man sagtens lave glasur af eller hvad?
Det gjorde vi
Du skal hakke det et stykke tid, og der kan ske at være små "korn" i hvis sukkeret ikke er hakket helt, men det virker fint
dola skriver: hmmm noget smeltet chokolade eller sådan noget snask man putter på en gulerodskage?!?!? aner ikke hvordan man laver det.. hi hi..
Eller pålægschokolade :-)
LouiseVous skriver: Det er Flødeost og smør, plus lidt vaniliesukker
Det er Flødeost og smør, plus lidt vaniliesukker
Men den creme chease frosting jeg laver er der også flormelis i + flødeost og smør..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128