Forældreansvarsloven...... Tror i på den bliver ændret til..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

342 visninger
7 svar
0 synes godt om
9. februar 2012

Leneur

fordel for børnene????

Jeg er sådan lidt skeptisk for synes ikke rigtig der kom noget helt nyt og og overbevisende frem.

Hvad mener i?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. februar 2012

MorTil4<3

Leneur skriver:

fordel for børnene????

Jeg er sådan lidt skeptisk for synes ikke rigtig der kom noget helt nyt og og overbevisende frem.

Hvad mener i?

jeg hørte kun lige få sekunder af det i nyhederne for et øjeblik siden , så aner IKK hva det drejer sig om

kan du forklare det lidt ??

Anmeld

9. februar 2012

betski

Leneur skriver:

fordel for børnene????

Hvad mener i?

Jeg har ikke hørt at den står til ændring. Men håber da inderligt, at de ser de fejl de lavede sidst og ændre dem til fordel for de små poder.

Anmeld

9. februar 2012

millemai

Man kan da kun krydse fingre, for loven fra 2007 er under al kritik i forhold til de børn, der allerede er fanget i en umulig situation.

herfra!

Anmeld

9. februar 2012

RandiR

De skriver således på tv2 nyhederne:

http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-48060502:ny-lov-skal-lette-livet-for-skilsmissebørn.html

Spændende hvad den nye lov kommer til at betyde.

Anmeld

9. februar 2012

Giraffen

Leneur skriver:

fordel for børnene????

Hvad mener i?

jeg hørte i radioen at der hvertfald blir ændret noget med ankning af sager

så man ikke dagen efter en afgørelse kan gå i retten igen men at der skal ske signifikante ændringer før det kan ske

Det skulle være til stor fordel for børnene så de ikke bliver slæbtu unødigt med til retten fordi mor og far bruger 'beskidte tricks'

Anmeld

9. februar 2012

Toshiba

Leneur skriver:

fordel for børnene????

Hvad mener i?

syntes det er FINT hvis ikke automatisk forældremyndigheden er fælles. men skal tages op.

Jeg har selv kæmpet en BRAV kamp om forældremyndighed - og det er UMULIGT stort set at få  ændret - med mindre manden giver den fra sig. og hvorfor  skal der  være fælles forældremyndighed - hvis feks far ikke ser barnet???

Anmeld

9. februar 2012

Pige2009

Leneur skriver:

fordel for børnene????

Hvad mener i?

Som udgangspunkt synes jeg det er en forbedring af sidste ændring, for den synes jeg tilgodeser forældrenes mere end børnene.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.