Kage-bage-kone søges i Nordsjælland :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.049 visninger
7 svar
0 synes godt om
9. februar 2012

Carl-Emil's mor

Skønne dygtige kvinder, jeg har brug for hjælp ... Min søn skal døbes den 22 april og skal selvfølgelig have en rigtig flot kage men jeg må erkende mine egenskaber til at betrække er ret begrænset, så søger en til bare at betrække den kage jeg selv laver- selvfølgelig mod betaling HJeg pynter selv er kun selve overtrækket personen skal lave jeg kører selvfølgelig kagen frem og tilbage er der en som er frisk eller kender en der er frisk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. februar 2012

mariamiss6

Höör skriver:

Skønne dygtige kvinder, jeg har brug for hjælp ... Min søn skal døbes den 22 april og skal selvfølgelig have en rigtig flot kage men jeg må erkende mine egenskaber til at betrække er ret begrænset, så søger en til bare at betrække den kage jeg selv laver- selvfølgelig mod betaling HJeg pynter selv er kun selve overtrækket personen skal lave jeg kører selvfølgelig kagen frem og tilbage er der en som er frisk eller kender en der er frisk

det tror jeg bestemt godt jeg kan klare :D

Jeg bor ved Jægerspris....

Du kan lige sende en pb hvis du have min hjælp....

Anmeld

10. februar 2012

Carl-Emil's mor

mariamiss6 skriver:

det tror jeg bestemt godt jeg kan klare

Jeg bor ved Jægerspris....

Du kan lige sende en pb hvis du have min hjælp....

Hvor er det sødt af dig skulle måske have præciseret lidt mere bor nemlig helt oppe ved Helsingør så håbede på en lidt tættere på men vil meget gerne vende tilbage hvis der viser sig der ikke er en heroppe af, kører jo gene for dygtig hjælp

Anmeld

10. februar 2012

Maise86

Höör skriver:

Hvor er det sødt af dig skulle måske have præciseret lidt mere bor nemlig helt oppe ved Helsingør så håbede på en lidt tættere på men vil meget gerne vende tilbage hvis der viser sig der ikke er en heroppe af, kører jo gene for dygtig hjælp

Hvad form er kagen?

Anmeld

10. februar 2012

Maise86

Höör skriver:

I blistrup har alttilkager.dk kagekurser til 350 kr hvor du lærer at overtrække kager og meget andet. Det er nu meget hyggeligt og prisen er fornuftig

Anmeld

10. februar 2012

Carl-Emil's mor

Maise86 skriver:

I blistrup har alttilkager.dk kagekurser til 350 kr hvor du lærer at overtrække kager og meget andet. Det er nu meget hyggeligt og prisen er fornuftig

Det kunne sagtens blive aktuelt en gang men er alene med en dreng på 3 uger så kageudviklings kunst må vente men er en simpelt kage der er aflang - jeg hader bare at overtrække dem er SÅ meget nemmere og sjovere og lave figurer mm så derfor tænker jeg det er bedre at betale sig fra overtrækningen når man også skal ordne lokale og forberede maden og ligge kagen sammen har godt nok hjælpere på meeeeen kender mit sydlandske temperament i forhold tilOvertrække

Anmeld

10. februar 2012

Maise86

Höör skriver:

Det kunne sagtens blive aktuelt en gang men er alene med en dreng på 3 uger så kageudviklings kunst må vente men er en simpelt kage der er aflang - jeg hader bare at overtrække dem er SÅ meget nemmere og sjovere og lave figurer mm så derfor tænker jeg det er bedre at betale sig fra overtrækningen når man også skal ordne lokale og forberede maden og ligge kagen sammen har godt nok hjælpere på meeeeen kender mit sydlandske temperament i forhold tilOvertrække

Ja så er det nok ikke liige kagekursus, der står øverst på to-do listen Altså jeg er god til runde kager, men har aldrig forsøgt andre former :/

Anmeld

10. februar 2012

mariamiss6

Höör skriver:

Haha tak skal du have...

Jeg har faktisk en søster i Helsingør, men hun gør det ikke lige i kager desværre...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.