Har et barn på 4 år. Kalder barnet Bølle, så jeg ikke skal skrive han/hun osv. Pt bor Bølle hjemme ved sin far, ikke med min gode vilje vel og mærket, men sådan er det blevet bestemt.
Det skal lige siges at både mig og farmand er lige egnet til at have Bølle, så det er ikke derfor!
Nå, men Bølle kommer så hjem til mig hveranden weekend,og er meget glad for at komme HJEM som Bølle selv siger. Og trives utrolig godt hele weekenden. Men når vi kommer til søndag bliver Bølle MEGET sur og vil ikke hjem til farmand. Skriger, græder, bider, sparker, slår og gemmer sig! Jeg bor ikke andet end en spytklat fra far, men vi gør meget ud af at gøre det til en hygge tur så oplevelsen med at blive afleveret føles så god som mulig.
Når vi ankommer hos far bliver Bølle mere eller mindre ængstelig og hiver fat i mig og vil ikke slippe, siger at h*n vil hjem til mor igen og at far er dum og h*n hader sin far. Far står i disse situationer og GRINER af Bølle. Jeg vælger ikke at begynde og råbe og skrige af far som jeg egentlig helst har lyst til, men bider det i mig og går og bander for mig selv på vej hjem igen.
Bølle og mig snakker sammen hverdag i telefon og for det meste får jeg udtalelser som; mor, hvorfor må jeg ikke bo ved dig, er det fordi du ikke kan lide mig?
Farmanden ringede til mig i dag og fortalte at han var ved at være godt træt af at hører på det og nu måtte jeg sgu mande mig op og sige til bølle at sådan var det bare og det ville aldrig blive ændret! - Dette havde vi så en længere diskution om da jeg ikke mener det er måden at ændre det på.
Vil selvfølgelig gøre alt hvad der står i min magt for at få Bølle her hjem, men ved ikke hvordan jeg skal bære mig ad
Vi har været i retten om bopælen og den tilfaldte far da han "Har sin familie og sit bagland meget tæt på sig" Det er grunden til at han "vandt" - Nu er det så bare sådan at min mor er død og jeg har ikke kendskab til min far, så reelt set vil jeg så aldrig have en chance for at vinde en evt retsag da jeg ikke har min familie. Mine bedsteforældre er væk og begge mine forældre var/er enebørn så der er der heller ikke noget at komme efter.
Jeg ved godt jeg ikke burde bande, men for helvede og sgu da også.. Hvad i alverden skal jeg gøre?!