Hjælp til mobilabonnementer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

313 visninger
8 svar
0 synes godt om
8. februar 2012

Anonym trådstarter

Hej Alle sammen...

Håber der er nogle søde personer her inde da jeg ikke er den store internetekspert så synes det er en stor jungle med de mobilabonnementer og deres priser...vil gerne have et af de billige selskaber men hvordan er de...? her tænker jeg på deres service, sendesignal osv...har telia men synes ikke de rigtig følger med de andre selskaber som har sænket priserne en del, men hvad kan i anbefale...?

Abo skal være med 5-6 timers tale, fri sms og mms

på forhånd tusind tak for jeres hjælp

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. februar 2012

132319

Anonym skriver:

Hej Alle sammen...

Håber der er nogle søde personer her inde da jeg ikke er den store internetekspert så synes det er en stor jungle med de mobilabonnementer og deres priser...vil gerne have et af de billige selskaber men hvordan er de...? her tænker jeg på deres service, sendesignal osv...har telia men synes ikke de rigtig følger med de andre selskaber som har sænket priserne en del, men hvad kan i anbefale...?

Telmore er fantastiske!

Jeg har været kunde i 10 år og har ikke en finger at sætte på noget.

Du kan få en 5 timers pakke inkl. fri sms og mms samt 3 GB data for 149 kr om måneden eller 10 timer inkl. fri sms og mms samt 5 GB data for 199 kr om måneden.

De har rigtig god kundeservice og altid godt sendesignal 

Man tanker selv op og kan tilmelde sig automatisk optankning når/hvis telefonen går i minus

Anmeld

9. februar 2012

Michael healer

Anonym skriver:

Hej Alle sammen...

lige nu køre m1, med tilbud på ½ pris de første 2 måneder 

Har selv været glad for m1 de gange jeg har haft det

Anmeld

9. februar 2012

pemiro

Anonym skriver:

Hej Alle sammen...

Telmore!

Det er simpelthen bare så dejlig nemt og der kommer ingen skjulte overraskelser som jeg synes der kan gære andre steder. Her hjemme har vi alle telmore

Anmeld

9. februar 2012

Fru.Mäes <3

OISTER ER FANTASTISK!!

De kører over 3's net, så super god dækning.

Du kan få 6 timers tale, gratis SMS og MMS ugers internet for 149 kr. i mdr. det er dælme billigt!!! Og kan stærkt anbefales!!!

Anmeld

9. februar 2012

Nina-G

onefone at anbefale!

total tilfreds med dem- "fandt vejen i gem igennem junglen, med dem"

synes også det var et helved inden da

Anmeld

9. februar 2012

Skønne Jønne

Bibob

Det har jeg og der er bare signal over alt... Selv ude hos kærestens forældre hvor der ellers aldrig er

Og det er billigt

Anmeld

9. februar 2012

Hougaard92

Jeg er lige skiftet fra telenor til m1, da telenor er alt alt for dyrt

Jeg har fået en pakke med 6 timers tale, fri sms og mms og data, M1 har en del fra min familie, og de er super glade for det

Anmeld

9. februar 2012

DK

Michael healer skriver:

lige nu køre m1, med tilbud på ½ pris de første 2 måneder 

Har selv været glad for m1 de gange jeg har haft det

Jeg har også M1 og er meget meget tilfreds. Det har virkelig god dækning (også laangt ude på landet), det er super billigt og M1 er meget kundeorienterede og der har aldrig været problemer med at hverken komme til eller fra M1 (var lige ude af deres abb. i 9 mdr da jeg købte en Iphone i et andet selskab. Men skiftede tilbage så snart min tvungne periode var ovre).

Så alt i alt: M1

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.