Benjamin er blevet 5 måneder!!!! :D (KÆMPE billedspam)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.027 visninger
30 svar
0 synes godt om
8. februar 2012

Ka+Ma=Be

Godaften baby.dk 

Ja, jeg har det jo med at opdatere mest i septembergruppen! Men nu synes jeg, det var på tide, at vise min store dreng frem! Han er simpelthen allerede blevet 5 måneder gammel!!!  Det er jo slet ikke til at forstå. Jeg synes næsten lige, at jeg har skrevet fødselsberetning og alt det der!  

Han har ikke været til sin 5 måneders undersøgelse endnu, så jeg ved ikke præcis hvor stor han er. Men for en måned siden, vejede han 7,3 kg og var 68 cm lang! Så han er en stor dreng Mon ikke vi har rundet de 8 kg? Det tror jeg vist nok hehe.

Så får i lige et kæææmpe spam af min skønne skønne dreng - fra nyfødt til 5 måneder  (Det er fandme svært at vælge, når man har over 1000 billeder af sit lille vidunder hihi)

Kram fra en stolt mor

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. februar 2012

Victoriasmor88

Hvor ser han dog skøn ud, de billeder fik mig lige til at tænke på hvor meget man skal nyde tiden mens de er så små,  

Anmeld

8. februar 2012

lycly

Ja, han er jo stadig super dejlig ! En rigtig lækkermås!

Anmeld

8. februar 2012

Happiness

Dejlige dejlige benjamin! Han er altså bare så lækker! Og hvor er han bare blevet stor!

Anmeld

8. februar 2012

MyLittleBaby

Katte87 skriver:

Godaften baby.dk 

Ja, jeg har det jo med at opdatere mest i septembergruppen! Men nu synes jeg, det var på tide, at vise min store dreng frem! Han er simpelthen allerede blevet 5 måneder gammel!!!  Det er jo slet ikke til at forstå. Jeg synes næsten lige, at jeg har skrevet fødselsberetning og alt det der!  

Han har ikke været til sin 5 måneders undersøgelse endnu, så jeg ved ikke præcis hvor stor han er. Men for en måned siden, vejede han 7,3 kg og var 68 cm lang! Så han er en stor dreng Mon ikke vi har rundet de 8 kg? Det tror jeg vist nok hehe.

Så får i lige et kæææmpe spam af min skønne skønne dreng - fra nyfødt til 5 måneder  (Det er fandme svært at vælge, når man har over 1000 billeder af sit lille vidunder hihi)

Kram fra en stolt mor

Hvor er han sød! 

Sikke nogle flotte øjne han har 

Anmeld

8. februar 2012

Ka+Ma=Be

Prinsesse2ben skriver:

Hvor ser han dog skøn ud, de billeder fik mig lige til at tænke på hvor meget man skal nyde tiden mens de er så små,  

Tak skal du have! Ja, hvor har du ret! Tiden flyver bare afsted 

Anmeld

8. februar 2012

Ka+Ma=Be

LunaLykke skriver:

Ja, han er jo stadig super dejlig ! En rigtig lækkermås!

Hihi tak sødeste!  

Anmeld

8. februar 2012

Ka+Ma=Be

Happiness skriver:

Dejlige dejlige benjamin! Han er altså bare så lækker! Og hvor er han bare blevet stor!

Taak smukke Ja jeg forstår det slet ikke hehe. Han er også meget større og længere end alle ungerne i mødregruppen  hihi 

Anmeld

8. februar 2012

hautecouture

Ej, hvor er han skøn - en rigtig 'lille' grinebidder

Anmeld

8. februar 2012

Ka+Ma=Be

Thalita skriver:

Hvor er han sød! 

Sikke nogle flotte øjne han har 

Tusind tak skal du ha  Der er rigtig mange der har kommenteret hans øjne hehe. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.