Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Godaften baby.dk
Ja, jeg har det jo med at opdatere mest i septembergruppen! Men nu synes jeg, det var på tide, at vise min store dreng frem! Han er simpelthen allerede blevet 5 måneder gammel!!! Det er jo slet ikke til at forstå. Jeg synes næsten lige, at jeg har skrevet fødselsberetning og alt det der!
Han har ikke været til sin 5 måneders undersøgelse endnu, så jeg ved ikke præcis hvor stor han er. Men for en måned siden, vejede han 7,3 kg og var 68 cm lang! Så han er en stor dreng Mon ikke vi har rundet de 8 kg? Det tror jeg vist nok hehe.
Så får i lige et kæææmpe spam af min skønne skønne dreng - fra nyfødt til 5 måneder (Det er fandme svært at vælge, når man har over 1000 billeder af sit lille vidunder hihi)
Kram fra en stolt mor
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hvor ser han dog skøn ud, de billeder fik mig lige til at tænke på hvor meget man skal nyde tiden mens de er så små,
Dejlige dejlige benjamin! Han er altså bare så lækker! Og hvor er han bare blevet stor!
Katte87 skriver: Godaften baby.dk Ja, jeg har det jo med at opdatere mest i septembergruppen! Men nu synes jeg, det var på tide, at vise min store dreng frem! Han er simpelthen allerede blevet 5 måneder gammel!!! Det er jo slet ikke til at forstå. Jeg synes næsten lige, at jeg har skrevet fødselsberetning og alt det der! Han har ikke været til sin 5 måneders undersøgelse endnu, så jeg ved ikke præcis hvor stor han er. Men for en måned siden, vejede han 7,3 kg og var 68 cm lang! Så han er en stor dreng Mon ikke vi har rundet de 8 kg? Det tror jeg vist nok hehe. Så får i lige et kæææmpe spam af min skønne skønne dreng - fra nyfødt til 5 måneder (Det er fandme svært at vælge, når man har over 1000 billeder af sit lille vidunder hihi) Kram fra en stolt mor
Hvor er han sød!
Sikke nogle flotte øjne han har
Prinsesse2ben skriver: Hvor ser han dog skøn ud, de billeder fik mig lige til at tænke på hvor meget man skal nyde tiden mens de er så små,
Tak skal du have! Ja, hvor har du ret! Tiden flyver bare afsted
LunaLykke skriver: Ja, han er jo stadig super dejlig ! En rigtig lækkermås!
Ja, han er jo stadig super dejlig ! En rigtig lækkermås!
Hihi tak sødeste!
Happiness skriver: Dejlige dejlige benjamin! Han er altså bare så lækker! Og hvor er han bare blevet stor!
Taak smukke Ja jeg forstår det slet ikke hehe. Han er også meget større og længere end alle ungerne i mødregruppen hihi
Ej, hvor er han skøn - en rigtig 'lille' grinebidder
Thalita skriver: Hvor er han sød! Sikke nogle flotte øjne han har
Tusind tak skal du ha Der er rigtig mange der har kommenteret hans øjne hehe.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128