Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
En fleecetrøje med ombuk på hænderne? Lidt ligesom fleecedragterne fra molo.
Smid gerne nogle links.
Malou hiver sine vanter af når hun sover og i disse tider er det simpelthen så koldt og meget meget synd for hende. Så hvis nogle kan hjælpe vil jeg blive glad.
Har prøvet at google uden held.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Zette skriver: En fleecetrøje med ombuk på hænderne? Lidt ligesom fleecedragterne fra molo. Smid gerne nogle links. Malou hiver sine vanter af når hun sover og i disse tider er det simpelthen så koldt og meget meget synd for hende. Så hvis nogle kan hjælpe vil jeg blive glad. Har prøvet at google uden held.
Ja det er ret smart med ombuk. Jeg har fleecedragten fra Mikk-Line til min datter - med ombuk, og vuggestuen elsker den, så jeg prøvede for sjov skyld at søge på det mærke.
Kids World har en, men jeg ved selvfølgelig ikke str. du skal bruge :
http://www.kids-world.dk/product_info.php?cPath=21&products_id=10823&utm_source=pricerunner&utm_medium=cpc&utm_campaign=pricerunner
Babymor2010 skriver: Ja det er ret smart med ombuk. Jeg har fleecedragten fra Mikk-Line til min datter - med ombuk, og vuggestuen elsker den, så jeg prøvede for sjov skyld at søge på det mærke. Kids World har en, men jeg ved selvfølgelig ikke str. du skal bruge : http://www.kids-world.dk/product_info.php?cPath=21&products_id=10823&utm_source=pricerunner&utm_medium=cpc&utm_campaign=pricerunner
tak jeg har faktisk været derinde, men jeg skal bruge en i 92 eller 98.
Zette skriver: tak jeg har faktisk været derinde, men jeg skal bruge en i 92 eller 98.
Æv! Efter hvad jeg kan se på deres nye katalog, så går str. på fleecetrøjerne op i 92 - måske du kan få Kids World til at bestille hjem?
Jeg har en jakke med hætte - minder meget om en hættetrøje bare lavet i varmt stof, fra Name It, hvor man kan lave ombuk ved hænderne. Ved så ikke om den fåes i den str du ønsker.
/Fenja
Her putter vi drengens hænder i strømper. De er så lange han ikke kan få dem hevet af
Babymor2010 skriver: Æv! Efter hvad jeg kan se på deres nye katalog, så går str. på fleecetrøjerne op i 92 - måske du kan få Kids World til at bestille hjem?
altså hvor ser du det katalog?
Fenja09 skriver: Jeg har en jakke med hætte - minder meget om en hættetrøje bare lavet i varmt stof, fra Name It, hvor man kan lave ombuk ved hænderne. Ved så ikke om den fåes i den str du ønsker. /Fenja
hej,
Kan du prøve at finde den på nettet? Alt kan nærmest bruge... bare der er ombuk på..
Jonatansmor skriver: Her putter vi drengens hænder i strømper. De er så lange han ikke kan få dem hevet af
altså vi har sådan nogle lange vanter som går helt op til albuen, hvor der er elastik man kan justere i enden, men dem fjerner hun så let som ingenting. Hun var meget kold på armene sidst, men dejlig varm på resten af kroppen... så det er et stort problem som vi er nødt til at løse.
Alternativ må jeg klippe i vores hummelfleece og lave dragten om til en jakke....
Zette skriver: altså hvor ser du det katalog?
Jeg fandt Mikk-Lines hjemmeside - deres katalog er her:
http://mikk-line.dk/sites/default/files/retailer/download/catalogue_mikk-line_ss2012.pdf
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128