Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Nemlig lige hvad der gjorde .. jeg fik små veer i aftes kl 23 .. og kl 3 syntes jeg de bed godt .. vækker manden kl 4 og siger nu gør de sq ondt .. vi bliver enig om at tage tid i en time da vi ikke vil vække noah uden grund .. de begynder at komme med 4 mins mellem rum. jeg får ringet til min mor og siger vi kommer med ham nu .. og kl 5.30 stod jeg i min mors køkken med veer. Vi får afleveret Noah og køre videre på sygehuset. Da vi ankommer bliver jeg undersøgt og er kun 2 fingere åben så hun syntes vi skal gå rundt. Det gør vi til kl 8.45 og jeg bliver undersøgt igen af en anden jm og der er ingen ændring så vi tager i randers storcenter og er der fra kl 9.15 til 11 .. men de mener min krop var for træt så vi tog hjem og sov fra kl 12.30 - 15.00 og nu vil jeg ned i byen og gå og håbe på at der kommer reglmæssige veer ..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Frk Mig skriver: Nemlig lige hvad der gjorde .. jeg fik små veer i aftes kl 23 .. og kl 3 syntes jeg de bed godt .. vækker manden kl 4 og siger nu gør de sq ondt .. vi bliver enig om at tage tid i en time da vi ikke vil vække noah uden grund .. de begynder at komme med 4 mins mellem rum. jeg får ringet til min mor og siger vi kommer med ham nu .. og kl 5.30 stod jeg i min mors køkken med veer. Vi får afleveret Noah og køre videre på sygehuset. Da vi ankommer bliver jeg undersøgt og er kun 2 fingere åben så hun syntes vi skal gå rundt. Det gør vi til kl 8.45 og jeg bliver undersøgt igen af en anden jm og der er ingen ændring så vi tager i randers storcenter og er der fra kl 9.15 til 11 .. men de mener min krop var for træt så vi tog hjem og sov fra kl 12.30 - 15.00 og nu vil jeg ned i byen og gå og håbe på at der kommer reglmæssige veer ..
held og lykke med det hele og håber du snart føder
PT skriver: Krydser fingre for, at du meget snart har din lille baby i armene. God fødsel
Krydser fingre for, at du meget snart har din lille baby i armene. God fødsel
Jeg blev sendt hjem igen .. mine veer stoppede ..
åhh lille pus du er os gået over tid.. jeg er villig lit at lade dig føde først hvis du SKYNDER DIG!! HEP HEP HEP
Frk Mig skriver: Jeg blev sendt hjem igen .. mine veer stoppede ..
PT skriver: Øv hvor træls. Håber, h*n snart kommer ud til dig
Øv hvor træls. Håber, h*n snart kommer ud til dig
rigtig træls .. syntes godt nok ikke det er sjovt mere .. men nu er der heldigvis begyndt at komme gang i veerne igen .. så nu vil jeg hoppe i bad og så op i min seng ..
Krydser for det betyder at du snart har lille bebs ude i dine arme. Pøj pøj med det hele....
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128