Føler ikke han fortæller hvad jeg skal igennem

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

772 visninger
12 svar
0 synes godt om
8. februar 2012

Anonym trådstarter

Da min kæreste og jeg har prøvet længe at lave vores ønske barn er vi lige nu ved at finde ud af hvad vi kan gøre.

fredag den 3 feb var jeg nede og få salt vand op så de kunne se om min æggestokke er åben det er de. var så nede idag til en scaning hvor han siger noget om den er 13cm spørger hvad det betyder jeg fattet så ikke hvad han sagde men at jeg skulle hent noget på apoteket og komme igen fredag og få det sprøgtet op... Der står infertilitetsbehandling på min recept men hvad betyder det.

ved godt i nok ikke kan svare men hvad er det jeg skal fredag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. februar 2012

Camillos

Anonym skriver:

Da min kæreste og jeg har prøvet længe at lave vores ønske barn er vi lige nu ved at finde ud af hvad vi kan gøre.

fredag den 3 feb var jeg nede og få salt vand op så de kunne se om min æggestokke er åben det er de. var så nede idag til en scaning hvor han siger noget om den er 13cm spørger hvad det betyder jeg fattet så ikke hvad han sagde men at jeg skulle hent noget på apoteket og komme igen fredag og få det sprøgtet op... Der står infertilitetsbehandling på min recept men hvad betyder det.

Jeg kan godt forstå din uro.. og ja det er da dumt han ikke fortæller dig noget om hvad det betyder... ! 

Spurgte du ham direkte eller glemte du i kampens hede at spørge om noget som helst? 

Uanset hvad er den medicin du har hentet nok noget der kan hjælpe jer fremadrettet! 

Anmeld

8. februar 2012

Anonym trådstarter

Camillos skriver:

Jeg kan godt forstå din uro.. og ja det er da dumt han ikke fortæller dig noget om hvad det betyder... ! 

Spurgte du ham direkte eller glemte du i kampens hede at spørge om noget som helst? 

Uanset hvad er den medicin du har hentet nok noget der kan hjælpe jer fremadrettet! 

jamen blev lidt hmm sur tænkt lidt meget over hvad de 13cm betyd og hvorfor han ikke rigtig sagde noget

Anmeld

8. februar 2012

Camillos

Anonym skriver:

jamen blev lidt hmm sur tænkt lidt meget over hvad de 13cm betyd og hvorfor han ikke rigtig sagde noget

spurgte du ham om hvad de 13 cm betød? det kan måske være størrelsen af din livmoder eller sådan noget? 

Anmeld

8. februar 2012

Mutti2B

Mon ikke de 13mm er størrelsen på folliklerne

Anmeld

8. februar 2012

Anonym trådstarter

Camillos skriver:

spurgte du ham om hvad de 13 cm betød? det kan måske være størrelsen af din livmoder eller sådan noget? 

ja spurgt om det var noget alvorligt fordi han ikke sagde noget

Anmeld

8. februar 2012

Anonym trådstarter

Mutti2B skriver:

Mon ikke de 13mm er størrelsen på folliklerne

og det betyder

Anmeld

8. februar 2012

Mutti2B

Anonym skriver:

og det betyder

Han kan se hvor store folliklerne er og derved se om ÆL er på trapperne. Prøv evt at læse noget om det på nettet. Det gjorde jeg inden jeg skulle i behandling.

Anmeld

9. februar 2012

Mor_til_3_unger

Profilbillede for Mor_til_3_unger

Hvad hedder det medicin du har fået en recept på?

Jeg er nu ret sikker på det er en follikel (den skal ægget ligger inde i) som han har målt,du har ikke noget andet i dit underliv han ellers kan måle,ud over livmoderslimhinden.

Anmeld

9. februar 2012

FamilenStorm

Anonym skriver:

Håber i har haft en masse sex efter du har fået denne skyldning

Jeg fik den også og blev stort set gravid samme dag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.