ååh en dag - sexualundervisning med 8klasse..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. februar 2012

FrkZier

Himmelsmil skriver:

hehehe, hvor fedt! Huskede lige tilbage på vores sexualundervisning i 7.klasse.. Kan huske jeg synes det var lidt flovt. Selvom der egentlig ikke var noget at være flov over..

Sejt at du underviste dem i det! Det gad jeg faktisk godt prøve.. hehe  

vi havde på min skole sexualundervisning hverthalve år fra 4-9 klasse, hvilket er helt voldsomt meget i forhold til alle andre! men det har jo gavnet mig idag haha :p

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. februar 2012

Røverdatter

FrkZier skriver:

vi havde på min skole sexualundervisning hverthalve år fra 4-9 klasse, hvilket er helt voldsomt meget i forhold til alle andre! men det har jo gavnet mig idag haha :p

haha ja det har det jo...

Men ja, det var da en del. Vi skulle vist også se en film i 5.klasse - den var megt børnevenlig, og handlede om hvordan tissemand og tissekone ser ud hehe. Kan huske at alle i klassen nærmest ikke turde se på hinanden og at vi bagefter næsten var helt forarget over at vi skulle se 'sådan noget'....

Skal du undervise dem igen så?

Anmeld

8. februar 2012

FrkZier

Himmelsmil skriver:

haha ja det har det jo...

Men ja, det var da en del. Vi skulle vist også se en film i 5.klasse - den var megt børnevenlig, og handlede om hvordan tissemand og tissekone ser ud hehe. Kan huske at alle i klassen nærmest ikke turde se på hinanden og at vi bagefter næsten var helt forarget over at vi skulle se 'sådan noget'....

Skal du undervise dem igen så?

haha ja kan godt huske det dengang, alle var bare herre flove over det :p

- jeg skal måske have dem igen imorgen, men det finder jeg først ud af imorgen tidlig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.