)':

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.020 visninger
4 svar
0 synes godt om
8. februar 2012

Anonym trådstarter

Ej nu sidder jeg her og blir grusomt irriteret og meget ked af at Læse om folk herinde der endten har født eller fået kejsersnit kun har blødt i 3-8 og måske lidt længere tid & det så var det..

& så er der MIG! Ja? jeg har blødt i mange måneder nu! har båede været på sygehuset for at blive scannet Og hos lægen... ingen siger jeg fejler noget .. men alligevel går jeg rundt med smerter og pletbløder, har endu ikke haft en almindelig menstruations cyklus siden mit kejsersnit der blev foretaget i Juli sidste år.

aner ik hvad jeg skal stille op mere nu!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. februar 2012

MyLittleBaby

Anonym skriver:

Ej nu sidder jeg her og blir grusomt irriteret og meget ked af at Læse om folk herinde der endten har født eller fået kejsersnit kun har blødt i 3-8 og måske lidt længere tid & det så var det..

& så er der MIG! Ja? jeg har blødt i mange måneder nu! har båede været på sygehuset for at blive scannet Og hos lægen... ingen siger jeg fejler noget .. men alligevel går jeg rundt med smerter og pletbløder, har endu ikke haft en almindelig menstruations cyklus siden mit kejsersnit der blev foretaget i Juli sidste år.

Øv, hvor træls for dig 

Det er da virkelig også lang tid at gå og bløde.

Jeg gik i cirka 14 dage og blødte on/off, og det synes jeg virkelig var længe.

Jeg føler med dig 

Anmeld

8. februar 2012

Nemesis

Ville slå i bordet, hvis du har blødt lige siden juli sidste år!

Så må de give dig en udskrabning for at være sikker på alt er som det skal være og din livmoder kan få lov til at starte forfra.

Det er ikke normalt at bløde så længe.

sisse

Anmeld

9. februar 2012

Troldemommi

Jeg tænker på at der er et eller andet som ikke er som det burde være, du må da have mistet meget blod på den måde

Jeg tror jeg ville gribe fat i min læge og enten få en rigtig god forklaring eller så må de gøre noget aktivt

Jeg fik kejsersnit, jeg kan ikke helt huske hvor lang tid jeg blødte med i nogle uger går jeg ud fra

Håber du snart får en mere normal cyklus :-)

Anmeld

9. februar 2012

Mor til Frederic og Freya

Anonym skriver:

Afsted til lægen og bank i bordet...

Det lyder langt fra normalt..

Fik at vide at af en sygeplejeske at jo mindre man blødte, des grundigere havde de gjort deres arbejde. 

Her var det lige modsat, de troed jeg blødte indeni - da jeg slet ikke blødte efter pks. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.