1. Ægløsning efter medicinsk abort

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.476 visninger
3 svar
0 synes godt om
8. februar 2012

Anonym trådstarter

Hej piger :-)

Jeg var til sidste kontrol i mandags efter en medicinsk abort d. 17.1 og fik grønt lys - hurra!! Alt er ude og han ku oveni købet se at ægløsning var lige på trapperne! :-)

Det havde jeg selv på fornemmelsen for begyndte at ku mærke det i fredags d. 3.2.. Der sexede vi og iaftes også så håber vi måske ku være heldige at blive gravide hurtigt igen! 

Men for hulen hvor er jeg ØM i underlivet - det murrer og spænder helt ekstremt, ska faktisk være forsigtig når jeg sætter med ned og hvis jeg nyser eller hoster.. Har aldrig mærket så kraftig ægløsning før..

Er det normalt at det er sådan efter en abort mon? Syns faktisk det ubehageligt, havde glædet mig lidt til lidt fred i krop ovenpå det jeg har været igennem..

Nogen erfaringer med det??

:-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. februar 2012

Kofoed.

Det var ikke noget jeg oplevede efter min, men måske vi reagere forskelligt på den medicin. Jeg havde mange smerter de første par dage, men det var det.

Håber nogen ved noget

Anmeld

8. februar 2012

Anonym trådstarter

Kofoed. skriver:

Det var ikke noget jeg oplevede efter min, men måske vi reagere forskelligt på den medicin. Jeg havde mange smerter de første par dage, men det var det.

Håber nogen ved noget

Ja det er selvfølgelig forskelligt hvordan kvinders krop reagerer - helt sikkert.. syns bare det er lidt overvældende det her

Hvor hurtigt blev du gravid efter din abort ?

Anmeld

8. februar 2012

Kofoed.

Anonym skriver:

Ja det er selvfølgelig forskelligt hvordan kvinders krop reagerer - helt sikkert.. syns bare det er lidt overvældende det her

Hvor hurtigt blev du gravid efter din abort ?

Jeg blev med det samme, dog fik jeg en p sprøjte, da aborten tog hårdt på mig, så fik en ny sa, grundet dens virkning, derefter gik der 9 måneder, så blev jeg gravid med anastasia.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.