Tisse igennem

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

720 visninger
4 svar
0 synes godt om
8. februar 2012

Anonym trådstarter

Sagen er den at mom søn på 7 måneder tisser igennem hver nat. Han kommer i seng kl 20.30 og kl 00 skifter jeg ham igen mens han sover for at undgå uheldet men han tisser igennem alligevel, vi bruger libero bleer. Kender nogen det problem ? Lidt irriterne at ska stå og skifte tøj midt om natten kl 3 på ham. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. februar 2012

Den lykkelige

Det samme gjorde vores datter.. jeg skiftede til vibelle fra aldi og de holder  vildt når de er halvt så dyre..

Anmeld

8. februar 2012

Chr-Hei

Anonym skriver:

Sagen er den at mom søn på 7 måneder tisser igennem hver nat. Han kommer i seng kl 20.30 og kl 00 skifter jeg ham igen mens han sover for at undgå uheldet men han tisser igennem alligevel, vi bruger libero bleer. Kender nogen det problem ? Lidt irriterne at ska stå og skifte tøj midt om natten kl 3 på ham. 

Ja min søn tissede også altid igennem libero.. i bruger pampers brugte så pampers men dem tisser han også igennem.. Er nu gået over til de billige fra Lidl og vi har endnu ikke haft nogle uheld.. Utroligt..

Anmeld

8. februar 2012

K&S

Anonym skriver:

Jeg ville prøve at skifte bleer - vi bruger Vibelle fra Aldi og vi har aldrig haft nogle uheld med Anton, selvom han har sin natble på fra ca. 18.30-6.30

Anmeld

8. februar 2012

morethanperfect

Oscar have også libero og han tissede også igennem ..

Prøv vibelle , eller änglemark .. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.